تامین اعتبار ۳۵۰ میلیارد تومانی برای احداث سد سجادرود

حرف آنلاین: فرماندار ویژه شهرستان بابل از تامین ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار اولیه برای احداث سد سجادرود خبر داد.

قاسم عزیززاده گرجی در جلسه شورای اداری شهرستان که در سالن فرمانداری برگزار شد، با اشاره به پیگیری بحث آسفالت برخی از روستاهای شهرستان بابل در هفته دولت  گفت: در روزهای اخیر هم بنیاد مسکن، آسفالت تعدادی از روستاها را که از محل مصوبات سفر ریاست جمهوری به مازندران بوده را آغاز کرده است.

وی از کلنگ زنی طرح مسکن ملی در هفته دفاع مقدس خبر داد و اظهار کرد: بابل از نظر تهیه زمین رتبه نخست را در سطح استان دارد.

عزیززاده گرجی از تامین ۳۵۰ میلیارد تومانی اعتبار اولیه برای احداث سد سجادرود خبر داد و بیان کرد: مدیران دستگاه های اجرایی به دنبال تغییرات اساسی باشند و از سطحی نگری پرهیز کنند.

فرماندار بابل با بیان اینکه انتظارم از مدیران به خصوص بدنه اجرایی شهرستان پیگیری جدی مطالبات مردم است، تاکید کرد: میزان دریافت اعتبارات تخصیصی، شاخص ارزیابی مدیران ما خواهد بود و پیگیری جدی اعتبارات فرا شهرستانی از طریق ادارات کل و سازمان برنامه ریزی توسط مدیران به صورت ماهانه بررسی می شود .

این مسئول تاکید کرد: مدیران باید میزان اعتبارات سال گذشته فراشهرستانی و سهم بری اعتبارات ملی شهرستان در سال گذشته را مشخص و به صورت گزارش ارائه کنند، همچنین نقش نظارتی پروژه‌هایی که از سوی استان تامین اعتبار می شود باید برجسته شود.