بیانیه جمعیت ایثارگران بابل درباره کمیته انتصابات

جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی شهرستان بابل بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد؛

به نام خدا| با سلام و درود به روان پاک شهیدان و امام شهدا

رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه‌ای بار دیگر بر اصل تفکیک قوا و عدم دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات تأکید فرمودند و مشفقانه آن را به صلاح نمایندگان محترم دانستند.

اما شهرستان بابل علی رغم تأکید قبلی معظم له نسبت به تشکیل «کمیته انتصابات» متشکل از نماینده نمایندگان مجلس و نماینده تام الاختیار بزرگان مذهبی شهر، به‌گونه‌ایی اقدام کرد که عملا مغایر با قانون اساسی و فرامین رهبری بوده و سنت تصمیم‌سازی جریان سنتی در این شهرستان در طول دهه‌های بعد از دفاع مقدس عملا مسؤل وضعیت موجود در نابرابری نسبت به شهرستان‌های همتراز آن در کشور می‌باشد.

این درحالی است که ظاهرا و رسما مدرکی دال بر دخالت قانونی مشهود نیست و حتی همراهی عوامل دفاتر نظارت در پیشبرد تصمیمات، ایشان را در اتوبانی تخت و راحت از اعمال هرگونه سلیقه‌ایی قرار داد و تصمیمات دیرهنگام و با تردید و همراه با مشکلات توسط مسؤلین استان، معلول همین جریان غیررسمی نهادینه شده و مسلط بر مقدرات مردم می‌باشد.

جریانی که همواره سوار بر امواج حرکت‌های انقلابی فقط به فکر کسب کرسی‌های مدیریتی در سطح شهرستان بوده و مزیت‌های شهرستان بابل را بسان یک جزیره سیاسی در برابر راهبردهای کلان کشور به هدر داده است.

تغییر و تحول کند و فشل مدیریت‌ها، دستاورد نگاه تنگ نظرانه مجموعه محدودی از افراد است که برداشت شان از دین و انقلاب به تفکر چند نفر خلاصه شده است.

شهداء شرمنده‌ایم، عزت ما مرهون جانبازی و ایثارتان است. اما چه کنیم که شهرستان بابل در کوچه پس کوچه‌های مشکلات و اعمال قدرت اشخاصی اعتمادسوز گرفتار شده است. امروز ریا و عجب دامن بسیاری از بزرگان را گرفته و عنایت شما به اذن ذات اقدس الهی تنها امید برون رفت از وضعیت ناامید کننده شهرمان است.