بوستان‌های ساری ایستگاه اجرای پویش فصل گرم کتاب می‌شوند

کانون پرورش فکری به‌منظور غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان، پویش فصل گرم کتاب را در بوستان‌های شهر ساری برگزار می‌نماید.  این پویش از سوی این اداره کل   و با همکاری شهرداری ساری باهدف غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در بوستان‌های شهر ساری  برگزار می‌شود و بر دو محور موضوعیِ «ترویج فرهنگ کتاب و […]

کانون پرورش فکری به‌منظور غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان، پویش فصل گرم کتاب را در بوستان‌های شهر ساری برگزار می‌نماید.

 این پویش از سوی این اداره کل   و با همکاری شهرداری ساری باهدف غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در بوستان‌های شهر ساری  برگزار می‌شود و بر دو محور موضوعیِ «ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی» و «تقویت مهارت‌های زندگی «تمرین زندگی» تأکید دارد.

این برنامه با حضور مربیان کانون پرورش فکری مازندران سه‌شنبه‌های هر هفته تا پایان فصل تابستان در بوستان‌های مرکز استان برپا می‌شود.

 پویش فصل گرم کتاب با اجرای برنامه‌های متنوع مانند: معرفی کتاب، قصه‌گویی ، ایستگاه کتاب‌خوانی، ایستگاه‌های نقاشی، نجوم، سفال، اجرای نمایش عروسکی، بازی و سرگرمی و …  در راستای تشویق کودکان و نوجوانان به کتاب‌خوانی تاکنون 2 نوبت در بوستان سنگ و ملل برپا شد.

بر همین اساس قرار است؛ ایستگاه‌های  اجرای پویش در ساری :

1 مرداد  در  بوستان شمس  بلوار کشاورز – 8مرداد در  بوستان ولایت – 15مرداد در بوستان پیوندی(کولاییان) خیابان پیوندی – 22 مرداد در بوستان دامادی(پارک آفتاب)  بلوار آزادی- 5 شهریور در بوستان مادر  در  میدان فرح‌آباد -12شهریور در پارک قائم میدان تجن برپا شوند.