به زودی عرشه پل روستای متکارودبار نصب می شود

مرزن‌آباد-خبرنگار حرف:فرماندار شهرستان چالوس در نشست بررسی مشکلات مرزن آباد گفت: آسفالت محور کندوان در محدوده شهر مرزن آباد جزو تعهدات اداره راه بوده و در این رابطه قول مساعد دادند و قطعا صورت می پذیرد. تلاش داریم تا هرچه سریعتر این پروژه اجرایی شود.محمدناصر زندی افزود:در رابطه با مشکلات پیرامون اداره کمیته امداد در […]

مرزن‌آباد-خبرنگار حرف:فرماندار شهرستان چالوس در نشست بررسی مشکلات مرزن آباد گفت: آسفالت محور کندوان در محدوده شهر مرزن آباد جزو تعهدات اداره راه بوده و در این رابطه قول مساعد دادند و قطعا صورت می پذیرد. تلاش داریم تا هرچه سریعتر این پروژه اجرایی شود.محمدناصر زندی افزود:در رابطه با مشکلات پیرامون اداره کمیته امداد در این منطقه هم پیگیری مجدانه انجام خواهد شد تا مددجویان محترم بتوانند امورات خود را در شهر مرزن آباد انجام دهند.

وی ادامه داد: در مورد پروژه آبرسانی با اجرای ۵ کیلومتر لوله گذاری پیگیری های لازم انجام شد و طبق مذاکرات بعمل آمده روند اجرای آن تسریع خواهد شد تا قسمتی از مشکل کم آبی شهر و مشکلات ناشی از آن مرتفع گردد.

فرماندار چالوس تصریح کرد: در جلسه شورای اداری شهرستان چالوس که با حضور استاندار محترم برگزار شد، موارد و مشکلات مهم مرزن آباد مطرح شد و استاندار محترم نیز ضمن اعلام آمادگی جهت رفع مشکلات این منطقه، اقدامات لازم در رابطه با مسائل مطرح شده از جمله یکطرفه شدن جاده از دزبن و چهاربانده شدن تا مجلار را انجام و در دستور کار قرار دادند.زندی ادامه داد: پل روستای متکارودبار که تنها ورودی این روستا می باشد برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است. یکی از پایه های پل سال گذشته آماده شده بود و بایستی برای پایه دوم و عرشه اعتبار بیشتری را پیش بینی میکردیم تا با سرعت بیشتری اجرا شود. برای احداث پل جدید باید اجبارا پل قدیمی تخریب می شد. بنابراین از سه محل تملک دارایی، سه درصد نفت و ستاد حوادث اعتبار‌ گذاشتیم و پیش بینی تخصیص آن هم بالغ بر سیصد میلیون تومان می باشد که بخشی از اعتبار دریافت شده است. پایه پل تقریبا آماده بوده و عرشه هم ساخته شد و طی ده روز آینده به محل پروژه منتقل و توسط پیمانکار نصب خواهد شد. از اداره کل راه و شهرسازی استان هم درخواست داریم که با سرعت اعتبار را جذب کنند تا پروژه با سرعت به اتمام برسد.‌ این پروژه برای ما ویژه بوده و تمام تلاش ما این است که هرچه زودتر به بهره برداری برسد.وی در پایان گفت: پروژه بهسازی محل روستای گویتر از جمله جداول و معابر و همچنین زیرسازی آسفالت که در دستور کار قرار داشته با سرعت درحال اجرا می باشد.