بهره گیری از امکانات موجود جهت تسریع در اجرای پروژه ها

مدیر کل راه و شهرسازي استان مازندران در نشست خود با رؤساي ادارات تابعه اين اداره كل بر تسریع در اجرای پروژه ها با بهره گیری از امکانات موجود تاكيد نمود. به گزارش حرف آنلاین، عبداله بهادری در اين نشست عنوان کرد: بايد همچون گذشته با تلاش و جديت براي اهداف و برنامه هاي اين […]

2

مدیر کل راه و شهرسازي استان مازندران در نشست خود با رؤساي ادارات تابعه اين اداره كل بر تسریع در اجرای پروژه ها با بهره گیری از امکانات موجود تاكيد نمود.

به گزارش حرف آنلاین، عبداله بهادری در اين نشست عنوان کرد: بايد همچون گذشته با تلاش و جديت براي اهداف و برنامه هاي اين اداره كل از هيچ كوششي دريغ نكرده و با تمام توان و امكانات براي تسریع در اجرای پروژه ها و اتمام پروژه های نیمه تمام با بهره گیری از امکانات موجود بکوشیم.

وي خاطر نشان ساخت: مهم ترين عاملي كه مي تواند در تسريع و پيشرفت هر پروژه اي مؤثر باشد نظارت دقيق و حضور فعال و مستمر بر سر آن پروژه بوده ، لذا از همه مديران و رؤساي ادارات تابعه وستادي خواسته تا اين مسئله مهم را در اولويت اصلي كار خود لحاظ كنند.

مدیر کل راه  و شهرسازی استان ضمن اشاره به مشکلات اعتباری افزود :مشکلات اعتباری چه در بخش تملک دارایی و اعتبار هزینه ای موضوعی است که تقریباً همه دستگاه ها با آن مواجه هستند . باید تلاش کنیم تا بتوانیم با جذب اعتبارات بیشتر هم در جهت پیشبرد پروژه ها تلاش نماییم و هم بخشی از زحمات همکاران را جبران نمائیم.

به گزارش روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان مازندران ، وي برتعامل و هماهنگی در بين كاركنان تاكيد و عنوان نمود: همدلي و هماهنگي و احترام متقابل از جمله فاكتورهاي مهم در ارائه يك كار موفق در يك مجموعه بوده و لذا از همه عزيزان تلاشگر در مجموعه راه و شهرسازي استان انتظار ايجاد چنين فضايي را داشته و دارم.

عبداله بهادری بر انجام خدمتي خالصانه كه رضاي خداي متعال را به دنبال داشته تاكيد و از تمامي روساي خواست علاوه بر دفاع از شخصيت و جايگاه اين اداره كل، اقتدار در مديريت ، صرفه جويي در هزينه ها و تعامل با ديگر دستگاه هاي اجرايي را در دستوركار خود قراردهند.

مدیر کل راه و شهرسازی در اين نشست به بكارگيري از توان اجرايي مسولين ذيربط و اطلاع آنان از موانع و پيشرفتهاي پروژه هاي شهرستانها و تلاش در جهت تسريع در اجراي پروژه هاي بخش ساخت و توسعه راه ، فنی و اجرایی ، معماری و شهرسازی ، بافت فرسوده ، راه روستای و مسكن مهر تاكيد ويژه نمود.

گفتني است در اين نشست تمامي مديريتها و روساي ادارات تابعه مشكلات و موانع اجرايي و اداري خود را مطرح نمودند.