بهره مندی 77 مددجو از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای

محمد قمی، رئیس کمیته امداد چالوس اعلام کرد: 77 مددجوی تحت حمایت در این شهرستان از دوره‌های آموزش فنی و حرفه‌ای بهره‌مند شدند. وی افزود: به این مددجویان در زمینه پایدارسازی و توسعه طرح‌ها، مهارت‌آموزی، حرفه‌آموزی دانش‌آموزان و کارآفرینی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای ارائه شد. قمی بیان کرد: برای این افراد 12 میلیون تومان اعتبار […]

2
محمد قمی، رئیس کمیته امداد چالوس اعلام کرد: 77 مددجوی تحت حمایت در این شهرستان از دوره‌های آموزش فنی و حرفه‌ای بهره‌مند شدند.
وی افزود: به این مددجویان در زمینه پایدارسازی و توسعه طرح‌ها، مهارت‌آموزی، حرفه‌آموزی دانش‌آموزان و کارآفرینی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای ارائه شد.
قمی بیان کرد: برای این افراد 12 میلیون تومان اعتبار در حوزه آموزش مددجویان هزینه شد که 800هزار تومان آن هزینه ی ارائه خدمات آموزشی برای مددجویان مناطق محروم بوده است.
وی با اشاره به اینکه این آموزش‌ها با همکاری سازمان‌های مرتبط برگزار می‌شود، افزود: آموزش ها در مراکز آزاد زیر نظر سازمان فنی و حرفه‌ای ارائه شد.
رئیس کمیته امداد چالوس گفت:طرح آموزش‌های فنی و حرفه‌ای کمیته امداد در چهار بخش آموزش های مقدماتی، کاریابی ، پایدار سازی و توسعه و اجرای طرح اشتغال و نظارت بر حسن اجرای طرح‌های اشتغال باهدف توانمندسازی مددجویان برگزار می‌شود.
وی بابیان اینکه چهار نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد چالوس از طریق کاریابی وارد بازار کارشده‌اند ،گفت: مددجویان از طریق مؤسسات کاریابی، شرکت‌های خدماتی و مشاوره‌های شغلی به کارفرمایان معرفی می‌شوند تا با کسب درآمد بخشی از مشکلات خانواده را رفع کنند.
قمی یاد آور شد:در چالوس دوهزار و 439 خانوار تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند هستند.