بهره برداری از نخستین سالن ورزشی مناطق آسیب پذیر مازندران پس از 11 سال

سالن ورزشی منطقه امت آباد شهرستان آمل به عنوان نخستین سالن ورزشی مناطق آسیب پذیر استان مازندران پس از 11 سال با حضور خادم معاون وزیر ورزش به بهره برداری رسید. به گزارش حرف؛ حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در مراسم افتتاح سالن ورزشی امت آباد آمل با اشاره به اینکه چندین سالن […]

s-90
سالن ورزشی منطقه امت آباد شهرستان آمل به عنوان نخستین سالن ورزشی مناطق آسیب پذیر استان مازندران پس از 11 سال با حضور خادم معاون وزیر ورزش به بهره برداری رسید.
به گزارش حرف؛ حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در مراسم افتتاح سالن ورزشی امت آباد آمل با اشاره به اینکه چندین سالن ورزشی تا پایان امسال و نیز ایام دهه فجر در استان به بهره برداری می رسد، تصریح کرد: سالن ورزشی بخش لاریجان، سالن تخصصی صخره نوردی آمل و سالن روستای هارونکلا‌ از جمله پروژه های در دست بهره برداری است و همچنین سالن ورزشی شهید چمران که از پروژه هایی است که سالیان سال مردم ‌منتظر به بهره برداری رسیدن آن بودند نیز بهره برداری می شود.
وی با اشاره به مشخصات پروژه ورزشی امت آباد آمل تصریح کرد: این سالن ورزشی در حاشیه شهر ساخته شده است و با افتتاح آن عدالت محوری در توسعه مکان های ورزشی محقق می شود.
حسین زادگان افزود: مردم همه مناطق حق دارند از محیط های ورزشی بهره مند بوده و برای کاهش آسیب های اجتماعی به ورزش روی آورند. برای ساخت این سالن چندمنظوره 600 میلیون تومان از اعتبارات ملی و استانی هزینه شده است.
وی با تاکید بر اینکه باید نقاط آسیب پذیر شناسایی و ساخت سالن های ورزشی در ان ها رونق گیرد، تصریح کرد: ساخت سالن ها برای بانوان نیز با استفاده از ظرفیت های استانی از دیگر برنامه ها برای بهره مندی همه اقشار از امکانات است.
یوسفیان ملا نماینده مردم آمل نیز در سخنانی با اشاره به اینکه در منطقه محروم امت آباد مردمانی خوب و با فرهنگ دارد اما از امکانات محروم هستند، عنوان کرد: این پروژه با اعتبارات ستاد مبارزه با موادمخدر شروع شد اما با همت وزارت ورزش به پایان رسید.