بهره برداری از۲۸۰ هزار واحد مسکن مهر شهری کشور

حرف آنلاین: رئیس بنیاد مسکن کشور گفت: تاکنون ۲۸۰ هزار واحد از مجموع ۳۸۰ هزار واحد مسکن مهر شهری در کشور بهره برداری شده است. علیرضا تابش صبح چهارشنبه در آیین بهره برداری از مسکن مهر ۱۰۸ واحدی شهرک اندیشه بابلسر افزود: ۳۴۸ هزار واحد مسکن مهر در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر در دست […]

حرف آنلاین: رئیس بنیاد مسکن کشور گفت: تاکنون ۲۸۰ هزار واحد از مجموع ۳۸۰ هزار واحد مسکن مهر شهری در کشور بهره برداری شده است.

علیرضا تابش صبح چهارشنبه در آیین بهره برداری از مسکن مهر ۱۰۸ واحدی شهرک اندیشه بابلسر افزود: ۳۴۸ هزار واحد مسکن مهر در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر در دست اقدام داریم که تاکنون ۲۸۰ هزار واحد به بهره رسیدند و مابقی نیز تا پایان سال بهره برداری شده اند.

وی بیان کرد: برای اجرای این طرح ها به ازای هر واحد ۲۰ ا ۲۵ میلیون تسهیلات بانکی تخصیص داده شده است و طبق برنامه مسکن های شهری تا پایان سال جاری بهره برداری خواهند رسید.

وی با بیان اینکه ۳۰ هزار طرح هادی در روستاهای کشور در دست اجراست گفت: از این تعداد ۱۴ هزار طرح هادی روستایی اجرایی شده است.

تابش اظهار داشت: در سطح کشور ۳۳ هزار روستای بالای ۲۰ خانوار داریم که ۸۵ درصد طرح های هادی آن تکمیل شده است.

رئیس بنیاد مسکن کشور درباره افزایش تسهیلات مسکن شهری نیز گفت: این مسئله در یک کمیته ای به اتقاف بنیاد مسکن، معاونت راهبردی رئیس جمهور و اقتصاد و دارایی بررسی می شود که نتیجه آن به رئیس جمهور ارائه و در دولت بحث و بررسی قرار می گیرد.

سید مجید هاشمی مدیرکل بنیاد مسکن مازندران نیز با بیان اینکه امروز هزار و ۴۵۱ واحد مسکن مهر شهری در استان بهره برداری می شود گفت: از این تعداد ۱۰۸ واحد مربوط به بابلسر است.

وی یادآور شد: در استان مازندران در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر ساخت ۱۶ هزار و واحد شروع شد و تاکنون ۱۴ هزار و ۲۸۸ واحد آن به بهره برداری رسیده است./مهر