بهره‌گیری از معارف مهدوی در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در گردهمایی مسئولین مهدیه های مازندران در شهر مقدس قم  گفت ؛ وجود بسیاری از مشکلات و معضلات در جوامع اسلامی بخاطر دوری از معارف قرآن و اهل بیت (ع) است . به گزارش حرف، حجت الاسلام ناصرشکریان امیری در گردهمایی مهدیه های شهرهای مازندران در شهر مقدس قم با اشاره […]

2
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در گردهمایی مسئولین مهدیه های مازندران در شهر مقدس قم  گفت ؛ وجود بسیاری از مشکلات و معضلات در جوامع اسلامی بخاطر دوری از معارف قرآن و اهل بیت (ع) است .
به گزارش حرف، حجت الاسلام ناصرشکریان امیری در گردهمایی مهدیه های شهرهای مازندران در شهر مقدس قم با اشاره به در پیش بودن جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با تاکید بر بیان دستاوردهای مستدل و مستند نظام مقدس جمهوری اسلامی ، اظهار داشت : امروز جمهوری اسلامی هم دارای نفوذ منطقه ای است و هم دارای نفوذ بین المللی و این به برکت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و مجاهدت های مردم غیور ایران اسلامی در برابر جبهه استکبار صورت گرفته است .
وی در ادامه با اشاره به اهمیت برگزاری محافل دینی و مذهبی در اماکن مذهبی خصوصا مهدیه های استان ، افزود : بسیاری از مشکلات و معضلات امروز جامعه اسلامی بخاطر دوری از معارف قرآن کریم و اهل بیت (ع) است و باید از ظرفیت مهدیه های استان در برگزاری مراسمات دینی و مذهبی به ویژه برگزاری دعای ندبه استفاده کرد.
عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به شرایط ممتاز امروز جمهوری اسلامی در منطقه و جهان اشاره و تصریح کرد : جمهوری اسلامی امروز به عنوان الگوی استکبارستیزی و مبارزه با ظلم در جهان تبدیل شده است و باید قدر این نعمت بزرگ را دانست و شکر گزار بود .
حجت الاسلام ناصر شکریان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وجود اخلاص و نور معنویت در بین جوانان و نوجوانان ما ، بیان داشت : شهید حججی ها و شهید بریری ها مصداق جوانان پاک و با اخلاص جمهوری اسلامی هستند که امروز از جانفشانی هاو ایثارگری هایشان جمهوری اسلامی دارای عزت و آبرو است و در  بحران و سخت ترین شرایط منطقه امروز جمهوری اسلامی مقتدر و با امنیت کامل در حال توسعه و پیشرفت است .