بهره‌برداری از ۶ طرح عمرانی در مرزن‌آباد چالوس

حرف آنلاین: ۶ طرح عمرانی و تولیدی امروز جمعه همزمان با چهارمین روز دهه فجر طی آئینی با حضور مسئولان استا در بخش مرزن آباد شهرستان چالوس به بهره‌برداری رسید. برای اجرای این طرح ها که شامل سه واحد تولیدی و سه طرح عمرانی است بیش از ۶۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات دولتی و […]

حرف آنلاین: ۶ طرح عمرانی و تولیدی امروز جمعه همزمان با چهارمین روز دهه فجر طی آئینی با حضور مسئولان استا در بخش مرزن آباد شهرستان چالوس به بهره‌برداری رسید.

برای اجرای این طرح ها که شامل سه واحد تولیدی و سه طرح عمرانی است بیش از ۶۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات دولتی و مشارکت بخش خصوصی هزینه شد.
با بهره برداری از شرکت های تولیدی ۳۴ نفر در این واحدها مشغول کار شدند.

سه طرح عمرانی هم شامل بهره برداری از طرح افزایش ظرفیت تامین آب آشامیدنی مرزن آباد و ایستگاه پمپاژ آب برای فاز دوم شهرک صنعتی این منطقه و گازرسانی به واحدهای تولیدی شهرک صنعتی در فاز دوم بوده است.

طبق اعلام مسوولان شهرک صنعتی مرزن آباد ، برای افزایش ظرفیت تامین آب آشامیدنی شهر مرزن آباد و شهرک صنعتی حدود ۲ میلیارد تومان برای تکمیل خط انتقال هزینه شد. با بهره برداری از این طرح مشکل آب آشامیدنی حدود چهار هزار خانوار رفع شد.

ایستگاه  پمپاژ آب و نیز مخزن زمینی به حجم ۲۰۰ مترمکعب با صرف اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان در فاز دوم شهرک صنعتی مرزن آباد دیگر طرح عمرانی بود که به بهره بردرای رسید.

طرح گاز رسانی واحدهای تولیدی فاز دوم شهرک صنعتی مرزن آباد هم با اعتباری بالغ بر یک مییلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان مورد بهره برداری قرار گرفت و مشکل تامین گاز  حدود ۳۰ واحد تولیدی حل شد.