معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران؛

بهره‌برداری از سد گلورد تا پایان سال

حرف آنلاین: معاون امور هماهنگی عمرانی استاندار مازندران با بیان اینکه اجرای پروژه سد گلورد خدمتی بزرگ به مردم است گفت: امیدواریم تا پایان سال شاهد بهره‌برداری کامل این سد باشیم.  رضا علیخانی در بازید از پروژه‌های تامین آب شهرستان‌های بهشهر و نکا ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده در این راستا از سد گلورد به عنوان […]

حرف آنلاین: معاون امور هماهنگی عمرانی استاندار مازندران با بیان اینکه اجرای پروژه سد گلورد خدمتی بزرگ به مردم است گفت: امیدواریم تا پایان سال شاهد بهره‌برداری کامل این سد باشیم. 

رضا علیخانی در بازید از پروژه‌های تامین آب شهرستان‌های بهشهر و نکا ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده در این راستا از سد گلورد به عنوان خدمتی بزرگ به مردم یاد کرد و گفت: امیدواریم با رفع موانع موجود بتوانیم تا پایان سال شاهد بهره‌برداری کامل این سد باشیم. 

وی همچنین از تالاب میانکاله نیز بازدید کرد و درخصوص مشکلات آن و پسروی آب تالاب گفت: ما باید تهدیدهای موجود را به فرصت تبدیل کنیم و می توانیم در این مسیر از کمک  شرکت‌های دانش بنیان بهره بگیریم. 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران، کانال های آبیاری زهکشی را نیز اقدامی مناسب در جهت بهبود وضعیت کشاورزی و کاهش مشکلات کشاورزان دانست و در پایان تاکید نمود: با اجرای پروژه هایی از این دست ضریب مهار آبهای سطحی ارتقا یابد.

گفتنی است؛ با تکمیل پروژه سد گلورد امکان تامین آب شرب شهرهای نکا، بهشهر و گلوگاه و تامین آب ۲۵ هزار هکتار از اراضی کشاورزی پایین دست فراهم می شود.