۹دی روز جدایی حق و باطل بود

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه تبعیت از ولایت را تحت هیچ شرایطی نباید فراموش کنیم، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی با همه توان خود در صدد براندازی نظام هستند باید با صبر و بصیرت به پشتوانه ملت قهرمان و سرافراز کار را پیش ببریم و اجازه دست درازی به کشور را ندهیم. […]

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه تبعیت از ولایت را تحت هیچ شرایطی نباید فراموش کنیم، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی با همه توان خود در صدد براندازی نظام هستند باید با صبر و بصیرت به پشتوانه ملت قهرمان و سرافراز کار را پیش ببریم و اجازه دست درازی به کشور را ندهیم.

به گزارش حرف آنلاین به نقل از خبرگزاری شبستان، «حسین مظفر»، امروز(۹دی) در مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی که در مصلی امام خمینی(ره) مرکز مازندران برگزار شد، اظهار کرد: مردم در ۹ دی در مقابل فتنه‌گران و آشوب‌گران ایستادند، نشان دادند که این انقلاب همچنان زنده و پویا است و پاسخ به فتنه‌گرانی دادند که فکر کردند که این مردم و نسل جدید نسبت به انقلاب کم میل هستند.
 
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: این جوانان و نسل جدید جانانه به میدان آمده و در برابر فتنه ایستادند و اهداف پلید دشمنان را خنثی کردند، این موضوع ما را با خود به رویدادهای تاریخی می برد که هر کدام در خود درسی دارد، رویدادها جدید نیست و همواره حق و باطل در مقابل هم بودند.
 
مظفر با اشاره به فرموده حضرت علی (ع)، گفت: وقتی که ایشان به خلافت رسید سه گروه با او مخالفت کردند، عهدشکنان، ساده‌اندیشان و مخالفان عدالت و ارزش‌ها سه گروهی بودند که در مقابل حضرت ایستادند، البته رسول خدا حضرت محمد(ص) از قبل به ایشان هشدار داده بود.
 
وی یادآور شد: در آن دوران هم حق و باطل در تقابل هم بودند، اما در زمان فتنه تشخیص حق و باطل سخت شده و نیاز به بصیرت احساس می‌شود، فتنه‌گران همواره در فکر درآمیختن حق و باطل با هم هستند، ابزار مقابله تنها بصیرت است.
 
این مسئول گفت: در دوران پیامبر نیز یاران ایشان و حضرت علی (ع) که با شرک مبارزه کردند اما پس از رحلت رسول خدا مسائلی باعث شد که اسیر فتنه شوند و در مقابل ولی خدا بایستند، امام علی (ع) هر چه تلاش کرد با آنها درگیر نشود نشد تا اینکه در نتیجه جنگ جمل انسان‌های بی‌گناهی به شهادت رسیدند.
 
وی با بیان اینکه امروز مسائل و مشکلات ما قابل قیاس با دوران جنگ صفین، عاشورا و کربلا نیست ولی همواره شاهد معاویه صفتان بوده و هستیم، عنوان کرد: امام ما همواره در مسیر سازش قدم برمیداشت اما کارساز نبود، دائما سعی می کردند فتنه‌انگیزی کنند.
 
مظفر با بیان اینکه حضرت علی (ع) در دوران حکومتش خائنان زیادی بر خود دید که افرادی بی بصیرت بودند، اذعان کرد: کسانی که امیر المومنان علی(ع) را به حاکمیت وا داشتند خودشان در مقابل حکومت علی (ع) ایستادند، همان کسانی که اهل نماز شب و قرآن بودند.
 
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: در همین دوران ما این سه گروه وجود دارند، همین الان در فضای مجازی از افتخارات شاه و رضاشاه و سلطنت می‌گویند، این‌ها هنوز هم بر منابع اقتصادی دست اندازی می‌کنند، کسانی که جزو یاران انقلاب و امام بودند به ظاهر بیعت کرده اما بعد نقض عهد کردند اینها تعدادشان خیلی زیاد است.
 
این مسئول گفت: اینها الان ولایت فقیه را قبول ندارند در گذشته سینه‌چاک امام راحل بودند، اشتباه می‌کنند ولایت فقیه یک جایگاه است، زمانی در قامت رسول خدا و زمانی در قامت امیرالمومنان (ع) بود و هیچ تفاوتی با هم ندارند امروز هم آیت الله خامنه ای در این جایگاه قرار دارد، اختیارات ولایت فقیه برای همه یکسان است.
 
وی اضافه کرد: راه مقابله این فتنه‌گری‌ها فقط آگاهی و بصیرت است، باید چشم دل و ظاهر ما آگاه و بینا باشد، باید به مسئله حق گرایی توجه کنیم، توجه به این نکته که در تمام فتنه‌های تاریخ بسیاری از شخصیت‌های مهم حضور داشتند، مهم است، باید مراقب باشیم‌.
 
مظفر اذعان کرد: اطاعت از رهبری نکته مهم‌تری است که باید به آن توجه کنیم، توجه به امامت و ولایت مسلمین مهم است، دوران امامت امام مسلمین دوران راحتی نیست، همانطور که در دوران خلافت امیرالمومنان مشکلات زیادی به‌وجود آمد، پس باید با صبر و بصیرت به پشتوانه ملت قهرمان و سرافراز کار را پیش ببریم، اینها با قدرت در مقابل فتنه ۸۸ ایستادند، ۹ دی روز جدایی از حق و باطل بود، خداوند کسانی را که در راهش استقامت کنند را یاری می‌کند.