بسته خبری پلیس مازندران| از کشف خودرو تا دستگیری سارقان موتورسیکلت

بسته خبری پلیس مازندران| از کشف خودرو تا دستگیری سارقان موتورسیکلت

سرهنگ علی داداش تبار در بیان جزئیات این خبر گفت: با توجه به افزايش وقوع سرقت وسايط نقليه در سطح اين شهرستان، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران آگاهی ضمن بررسي صحنه هاي مربوطه و جغرافياي جرم با تقويت واحدهاي گشتي در بازه مربوطه و احضار سارقان سابقه دار، طرح بازديد و سرکشي از توقفگاه‌ها، تعميرگاه‌هاي وسايط نقليه و پارکينگ‌ها و واحدهاي صنفي مرتبط با تمامي امکانات موجود، بمدت 5 روز در سطح اين شهرستان به مرحله اجرا گذاشتند.

فرمانده انتظامي شهرستان آمل، تصریح کرد: ماموران در اجرای این طرح موفق به کشف 2 دستگاه خودرو ،8 دستگاه موتورسيکلت و دستگیری 5 نفر سارق و مالخر شدند.

دستگیری سارق قطعات خودرو در ساری 

فرمانده انتظامی شهرستان ساری از دستگیری سارق سابقه دار قطعات خودرو با 6 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد

سرهنگ عبدالله حسن زاده با اعلام اين خبر، گفت: به دنبال تعدد وقوع سرقت قطعات خودرو در سطح شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری 13 کمربندی در حال گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی فرد سارق را در حین سرقت شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری، تصریح کرد: متهم دستگیر شده که دارای سابقه سرقت نیز بوده است به 6 فقره سرقت قطعات خودرو در یک ماهه کذشته اعتراف کرد.

سرهنگ حسن زاده در پایان ضمن تقدیر و قدردانی از همکاری مردم با پلیس از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک بلافاصله با مرکز فوریت های 110 تماس حاصل نمایند.

دستگیری سارق سیم و کابل برق در حین سرقت 

فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگیری سارق سیم و کابل برق در حین سرقت با 6 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ قاسم عزیزی در بیان این خبر گفت: در پی  وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق از شبکه های توزیع این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران دایره تجسس کلانتری 11شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا ماموران، سارق سابقه دار را حین سرقت شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا تصریح کرد: سارق دستگیر شده تاکنون به 6 فقره سرقت سیم و کابل برق اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفي شد.

دستگیری سارقان مزارع و باغات در بهشهر 

فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر از شناسايي و دستگيري سارق مزارع و باغات با 8فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسن عنایتی با اعلام این خبر، بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از مزارع و باغات در سطح شهرستان بهشهر، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وي، افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه سارق را در این ارتباط شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، تصريح کرد: متهم در بازجویی های ماموران انتظامی به 8 فقره سرقت از مزارع و باغات کشاورزی اعتراف کرد.

دستگیری سارقان 8 دستگاه موتورسیکلت در گلوگاه 

فرمانده انتظامي شهرستان گلوگاه از دستگيري2 سارق موتورسيکلت و اماکن خصوصی در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمود کلوانی در تشريح اين خبر گفت: در پي وقوع سرقت موتورسيکلت و اماکن خصوصی در سطح شهرستان، موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وي افزود: کاراگاهان پليس آگاهي اين فرماندهي با انجام اقدامات پليسي 2 سارق حرفه اي را در شهرستان شناسايي و در يک عمليات غافلگيرانه در مخفيگاهش دستگير کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان گلوگاه تصریح کرد: متهمان دستگير شده در بازجويي هاي فني پليس به سرقت 8 فقره موتورسيکلت و اماکن خصوصی در سطح شهرستان اعتراف و پس از تشکيل پرونده تحویل مرجع قضائي شدند.

سرهنگ کلوانی با بيان اين که اين 2 سارق

دست به سرقت موتورسيکلت هايي زده بودند که فاقد قفل و تجهيزات ايمني ضدسرقت بود، خاطرنشان کرد: راکبان موتورسيکلت هنگام ترک وسيله نقليه خود، حتماً آن را به تجهيزات ايمني ضدسرقت از جمله قفل و زنجير مجهز کرده تا فرصت هرگونه سرقت از تبهکاران گرفته شود.