بسته خبری پلیس مازندران| از انهدام باند سارقان تا کشف چوب قاچاق جنگلی

حرف آنلاین: فرماندهان انتظامي شهرستان‌های استان مازندران از کشفیات جدید خبر دادند و به جزییات جدیدی از دستگیری‌ها اشاره کردند.

سرهنگ “سید جلیل نبوی” در تشریح این خبرگفت: در پي وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی و باغات در شهرستان رامسر، موضوع در دستور کار ماموران پاسگاه سخت سر این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با يک سري اقدامات اطلاعاتي و بررسی های همه جانبه یک باند 10 نفره سرقت را شناسايي و آنان را در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان رامسر با بیان اینکه متهمان در بازجويي به عمل آمده تاکنون به 4 فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند، اظهار داشت: این سارقان حرفه ای پس از تشکيل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ نبوی به شهروندان توصیه کرد: ضمن توجه به هشدارهای انتظامی در صورت برخورد با هرگونه مورد مشكوك موضوع را سريعاً با شماره تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

دستگیری سارقان سیم و کابل برق در بهشهر 

فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر از دستگيري سارقان سيم هاي برق با 11فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ “حسن عنایتی” در این خصوص بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق در شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وي افزود: با تلاش هاي صورت گرفته و انجام تحقيقات لازم در اين زمينه 5 سارق حرفه اي شناسايي و دستگير شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، تصریح کرد: متهمان ضمن اعتراف به 11 فقره سرقت سيم کابل و برق با تشكيل پرونده برای سير مراحل قانوني به مرجع قضائی معرفي شدند.

سرهنگ عنایتی در پایان در توصیه ای به شهروندان گفت: با اعلام به موقع اخبار و اطلاعات در مورد هرگونه مسئله امنیتی از طریق سامانه 110، کلانتری و یا پاسگاه محل سکونت خود، پلیس را در ایجاد امنیتی پایدار یاری کنید.

دستگیری سارق اماکن خصوصی درآمل 

فرمانده انتظامی شهرستان آمل از دستگیری سارق داخل خودرو و سیم کابل و کشف 23فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ “علی داداش تبار ” در بیان این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو و سیم کابل، موضوع در دستور کار ماموران تخصصی قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: در این راستا ماموران آگاهی این فرماندهی با انجام اقدامات پلیسی، سارق سابقه دار را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل، خاطر نشان کرد: سارق دستگیر شده در بازجویی های فنی به 23فقره سرقت اعتراف که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری عامل آتش سوزی خودروهای شهروندان رامسر 

فرمانده انتظامي شهرستان رامسر از دستگيري عامل آتش سوزي عمدي خودرو ی سه نفراز شهروندان رامسري خبر داد.

سرهنگ ” سید جلیل نبوی” در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت : در پي وقوع آتش سوزي سه دستگاه خودرو در شهر ستان رامسر، پيگيري موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وي افزود: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتي و استفاده از شگردهاي خاص پليسي، متهم را شناسايي و پس از هماهنگی قضائی در يك عمليات غافلگيرانه وی را دستگير كردند.

فرمانده انتظامي شهرستان رامسر ادامه داد: متهم در بازجويي هاي فني و تخصصی توسط پلیس، به بزه انتسابی معترف که پس از تشكيل پرونده تحويل مرجع قضائي شد.

کشف 11 فقره سرقت اماکن خصوصی در بابلسر 

جانشین انتظامی شهرستان بابلسر از کشف 11فقره سرقت اماکن خصوصی پس ازدستگیری یک سارق حرفه ای و یک مالخر خبر داد.

سرهنگ ذکریا محمودی در تشریح این خبر، بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در شهرستان بابلسر، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامي بخش بهنمیر با تحقیقات فني و پلیسی یک سارق و یک مالخر را شناسايي و پس از هماهنگی قضائی آنان را در مخفيگاهشان دستگیر كردند.

جانشین انتظامی شهرستان بابلسر ادامه داد: متهمان دستگیر شده که نخست منکر هرگونه ارتکاب جرمی بودند، در بازجویی های فنی و تخصصی و مواجه با ادله و مستندات پلیس به 11 فقره سرقت اماكن خصوصي اعتراف كردند.

کشف 2تن چوب جنگلي قاچاق درگلوگاه 

فرمانده انتظامي شهرستان گلوگاه، از كشف2 تن چوب جنگلي قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “محمود کلوانی” درتشریح این خبر گفت: در راستای طرح مبارزه باقاچاق و فرآورده های جنگلی، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه، تصريح کرد: ماموران انتظامی پاسگاه کلباد طی بازید از دپو چوب، 2 تن چوب آلات جنگلی قاچاق را کشف کردند.

وی با بیان اینکه رانندگان خودرو فاقد مجوز بوده، اظهار داشت: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ کلوانی از شهروندان خواست: فرآورده های ملی وجنگلی ارزش سلامتی بشردررادرپی دارددر صورت مشاهده فعاليت غيرقانوني قاچاقچيان چوب و محصولات حاصل از چوب مراتب را سريعا به پليس 110 اطلاع دهند.