بستری ۳۸۸ مازندرانی براثر کرونا

شبانه‌روز گذشته با بستری شدن تعداد ۷۲ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۳۸۸ نفر رسید. بیست‌ویکمین ماه از شیوع ویروس کرونا در حالی تجربه می‌شود، شاهد افزایش واکسیناسیون در استان هستیم. در دانشگاه علوم پزشکی مازندران طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۵۹ بیمار مشکوک به کرونا […]

شبانه‌روز گذشته با بستری شدن تعداد ۷۲ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۳۸۸ نفر رسید.

بیست‌ویکمین ماه از شیوع ویروس کرونا در حالی تجربه می‌شود، شاهد افزایش واکسیناسیون در استان هستیم.

در دانشگاه علوم پزشکی مازندران طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۵۹ بیمار مشکوک به کرونا براساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

طی این مدت تعداد ۶۹ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

هم اکنون ۲۸۳ نفر مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند که از این تعداد ۵۳ نفر نیز با علائم حاد تنفسی در بخش‌های مراقبت ویژه بستری هستند.

در دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز در حال حاضر ۱۰۵ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بسترى هستند، همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۱۳ بیمار جدید بستری و ۹ بیمار هم ترخیص شدند.

همچنین ۱۷ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

براین اساس طی شبانه‌روز گذشته با بستری شدن تعداد ۷۲ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۳۸۸ نفر رسید.

براساس گزارش‌ها تعداد فوتی‌های امروز در مازندران به پنج تن رسیده است.

همچنین تاکنون ۳میلیون و ۹۳۶هزار و ۹۶۹ دز واکسن توسط دانشگاه علوم پزشکی مازندران و ۶۹۴ هزار و ۲۰۴ دز واکسن توسط دانشگاه علوم پزشکی بابل تزریق شده است.