بستری شدن علامه حسن‌زاده آملی به دلیل مشکل قلبی

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از بستری شدن حضرت آیت‌الله علامه حسن‌زاده آملی به دلیل مشکل قلبی در یکی از بیمارستان‌های آمل خبر داد. به گزارش حرف آنلاین، فرزاد گوهردهی با تایید خبر بستری شدن  حضرت آیت‌الله علامه حسن‌زاده آملی در یکی از بیمارستان‌های آمل اظهار کرد: حضرت علامه به دلیل مشکل قلبی به یکی […]

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از بستری شدن حضرت آیت‌الله علامه حسن‌زاده آملی به دلیل مشکل قلبی در یکی از بیمارستان‌های آمل خبر داد.

به گزارش حرف آنلاین، فرزاد گوهردهی با تایید خبر بستری شدن  حضرت آیت‌الله علامه حسن‌زاده آملی در یکی از بیمارستان‌های آمل اظهار کرد: حضرت علامه به دلیل مشکل قلبی به یکی از بیمارستان‌های آمل منتقل شدند.

وی با بیان اینکه حال عمومی ایشان در حال حاضر مساعد است، افزود: بلافاصله پس از انتقال حضرت آیت‌الله علامه حسن‌زاده به بیمارستان،  اقدامات درمانی بر روی ایشان آغاز شده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی مازندران اضافه کرد: پس از انجام اقدامات تشخیصی، ایشان برای مراقبت بیشتر به ICU منتقل شدند.گوهردهی متذکر شد: در حال حاضر وضعیت حضرت آیت‌الله حسن‌زاده آملی خوب و ثابت گزارش شده و هوشیاری ایشان کاملا طبیعی است و  صرفا برای مراقبت بیشتر زیرنظر پزشکان هستند و ان‌شاالله به‌زودی از بیمارستان مرخص می‌شوند.