برگزای دوره آموزشی مدیریت تغذیه و بهداشت ماهیان سردآبی در آمل

رئیس اداره شیلات شهرستان آمل از برگزاری دوره آموزشی مدیریت تغذیه و بهداشت ماهیان سردآبی دراین شهرستان خبر داد و گفت: این دوره آموزشی یک روزه در ۱۵ دی ماه با مشارکت فعال فراگیران وهمکاری شرکت سنا دام پارس برگزار گردید. سیدهادی عقیلی هدف از برگزاری این دوره را ارتقا سطح دانش و توانمندی پرورش […]

4
رئیس اداره شیلات شهرستان آمل از برگزاری دوره آموزشی مدیریت تغذیه و بهداشت ماهیان سردآبی دراین شهرستان خبر داد و گفت: این دوره آموزشی یک روزه در ۱۵ دی ماه با مشارکت فعال فراگیران وهمکاری شرکت سنا دام پارس برگزار گردید.
سیدهادی عقیلی هدف از برگزاری این دوره را ارتقا سطح دانش و توانمندی پرورش دهندگان ماهیان سردآبی منطقه دانست و افزود: در پرورش ماهیان سردآبی توجه به تغذیه مناسب و استفاده از محرک های رشد ماهی موجب افزایش ایمنی و بهینه نمودن رشد ماهیان می گردد و بر مدیریت بهداشتی مزارع با رعایت الزامات زیستی و استفاده از ضدعفونی کننده ها جهت کنترل و پیشگیری بیماری ها تاکید نمود.
رئیس اداره شیلات شهرستان آمل در ادامه تصریح کرد: دوره فوق توسط دکتر فرودی و دکتر مختاری از اساتید مجرب دانشگاه برای ۵۰ نفر از شرکت کنندگان شامل مدیران،کارشناسان و پرورش دهندگان مزارع سردآبی شهرستان آمل برگزار گردید.