برگزاری کارگاه آموزشی؛ مهم‌ترین برنامه‌ روز جهانی گردشگری در مازندران

حرف آنلاین: مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران گفت: مهم‌ترین برنامه‌ روز جهانی گردشگری در مازندران برگزاری کارگاه آموزشی است.

صادق برزگر طی گفت‌وگویی اظهار کرد: کارگاه آموزشی به‌عنوان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های روز جهانی گردشگری در مازندران توسط موسسات آموزش گردشگری در سراسر استان با محتوای متفاوت تحت نظارت واحد آموزش گردشگری برگزار می‌شود.

وی افزود: کارگاه آموزشی تولید محتوی و روایتگری سفر، مدیریت مصرف انرژی و پسماند، نحوه برخورد با معلولان در تاسیسات گردشگری، آشنایی با میزان خدمات اقامتگاه بوم‌گردی، آشنایی با مرال و گاوبانگی همزمان با فصل شروع آن، آشنایی جوامع محلی با مقوله گردشگری در راستای بلد محلی از جمله این کارگاه‌های آموزشی است که در هفته گردشگری برگزار خواهد شد.

برزگر خاطرنشان کرد: بسیاری از موانع و مشکلات در مسیر توسعه گردشگری با آموزش‌ مرتفع می‌شود و می‌توان از طریق ارائه اطلاعات درست و آگاهی لازم بسیاری از تعارضات را حل کرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران ادامه داد: آموزش و ارتقای دانش نیروی انسانی شاغل در این حوزه یکی‌ از مهم‌ترین رموز اصلی رشد گردشگری است.