برگزاری نخستین کنفرانس مهندسی برق و کامپیوتر در قائم‌شهر

رئیس دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر از برگزاری نخستین کنفرانس مهندسی برق و کامپیوتر با محورهای مهندسی برق (قدرت- کنترل- الکترونیک- مخابرات) مهندسی کامپیوتر، مهندسی فناوری اطلاعات، کاربرد ریاضی، مدیریت و اقتصاد در مهندسی برق و کامپیوتر و مهندسی پزشکی خبر داد. به گزارش حرف، مسعود اصغری هدف از برگزاری این […]

202769_hhs2560

رئیس دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر از برگزاری نخستین کنفرانس مهندسی برق و کامپیوتر با محورهای مهندسی برق (قدرت- کنترل- الکترونیک- مخابرات) مهندسی کامپیوتر، مهندسی فناوری اطلاعات، کاربرد ریاضی، مدیریت و اقتصاد در مهندسی برق و کامپیوتر و مهندسی پزشکی خبر داد.

به گزارش حرف، مسعود اصغری هدف از برگزاری این کنفرانس را بررسی اندیشه‌ها و فناوری‌های نو در قالب محورهای کنفرانس، بررسی و ارائه راهکارهای تعامل مؤثر مهندسی و تحقیقات بین رشته‌ای، زمینه‌سازی در راستای تشویق و ترغیب همه ارگان‌ها و افراد فعال و مؤثر به استفاده از فناوری‌های نوین در مهندسی برق و کامپیوتر و آشنایی بیشتر دانشجویان مهندسی برق و کامپیوتر با صنایع مرتبط عنوان کرد.

اصغری حضور استادان ، سخنرانان کلیدی و پژوهشگران برتر دانشگاه و صنعت و ایجاد بستری مناسب برای ارتباط با پژوهشگران دانشگاه‌های مختلف را از مزایای حضور در این کنفرانس عنوان کرد.

وی اظهار کرد: حضور در این کنفرانس محیط مناسبی را برای عرضه جدیدترین دستاوردهای علمی در صنعت فراهم خواهد کرد.

اصغری صدور گواهی پذیرش مقاله به تعداد نویسندگان، انتشار مجموعه مقالات به‌صورت لوح فشرده و نمایه‌سازی مقالات در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (isc) را از دیگر مزایای شرکت در این کنفرانس عنوان کرد.

دبیر علمی کنفرانس از علاقه‌مندان حضور در این کنفرانس خواست تا نتایج تجربیات و تحقیقات خود را به‌صورت مقاله تدوین و تا ۱۵ آبان جاری به دبیرخانه کنفرانس واقع در دانشگاه آزاد اسلامی، واحد قائم‌شهر دانشکده فنی و مهندسی معاونت پژوهش و فناوری یا به ساری، میدان امام(ره)، شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان ، ساختمان نور،‌ دفتر انجمن مهندسین برق و الکترونیک شاخه مازندران ارسال کنند.

رئیس دانشکده فنی و مهندسی واحد قائم‌شهر خاطرنشان کرد: در حاشیه برگزاری این کنفرانس، نمایشگاه‌ها و کارگاه‌های آموزشی با حضور صاحب‌نظران دانشگاهی و صنعتی و شرکت‌های مرتبط در زمینه‌های موضوعی کنفرانس برپا می‌شود.