برگزاری نخستین جشنواره سراسری دانشگاهیان تاریخ‌ساز در ساری

حرف آنلاین: دبیر نخستین جشنواره ملی پژوهشی دانشجویان تاریخ سازدر آیین اختتامیه این جشنواره در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری گفت: این جشنواره سراسری با محوریت دفاع مقدس و رویکرد جدید پژوهشی و پایان نامه دانشجویی برگزار شد. مهرداد توکلی افزود: این جشنواره ابتدا در سطح استانی برگزار شد که آثار برترین‌های هر استان در […]

حرف آنلاین: دبیر نخستین جشنواره ملی پژوهشی دانشجویان تاریخ سازدر آیین اختتامیه این جشنواره در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری گفت: این جشنواره سراسری با محوریت دفاع مقدس و رویکرد جدید پژوهشی و پایان نامه دانشجویی برگزار شد.

مهرداد توکلی افزود: این جشنواره ابتدا در سطح استانی برگزار شد که آثار برترین‌های هر استان در سطح ملی داوری قرار گرفت.
به گفته توکلی؛ این جشنواره در ۶ گام با هدف جریان سازی تاریخ دفاع مقدس در حوزه دانشگاهیان میان دانشجویان و اساتید دانشگاهی ،برای جلوگیری از تحریف وقایع دفاع مقدس در قالب اثر پژوهشی و پایان نامه برگزار شد.

کشف استعداد‌های فرهنگی هنری و فعالان حوزه جنگ تحمیلی و دفاع مقدس، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، نقش بسیج دانشجویی در دوران دفاع مقدس، روایات جنگ تحمیلی به‌صورت هنرمندانه از نگاه دانشگاهیان، مسئله‌محوری و نقش‌آفرینی دانشگاهیان وفرهنگ‌سازی از اهداف این جشنواره عنوان شد.