برگزاری جشنواره داستان کوتاه «یوسف» در مازندران

 مدیر ادبیات، انتشارات و تاریخ دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گفت: نهمین دوره جشنواره داستان کوتاه دفاع مقدس «یوسف» در مازندران برگزار می‌شود سیدمحمد صادقی سنگدهی در گفتگو با مهر با اشاره به برگزاری نهمین دوره جایزه ادبی داستان کوتاه دفاع مقدس «یوسف»، اظهار داشت: این جشنواره با […]

 مدیر ادبیات، انتشارات و تاریخ دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گفت: نهمین دوره جشنواره داستان کوتاه دفاع مقدس «یوسف» در مازندران برگزار می‌شود

سیدمحمد صادقی سنگدهی در گفتگو با مهر با اشاره به برگزاری نهمین دوره جایزه ادبی داستان کوتاه دفاع مقدس «یوسف»، اظهار داشت: این جشنواره با موضوعات «دفاع مقدس»، «دفاع از حریم اهل‌بیت (ع)»، «مقاومت ۴۵ روزه خرمشهر و  حماسه فتح خرمشهر»، «مقاومت ملل» و «بیداری اسلامی» برگزار می‌شود.

وی  بابیان اینکه هر اثر باید به‌صورتWORD از یک تا ۷صفحهA۴ ارائه شود، گفت: داستان‌های ارسالی قبلاً در کتاب یا نشریه‌ای منتشرنشده باشد.

صادقی سنگ دهی بابیان اینکه ازآنجاکه این جشنواره به‌صورت ملی  برگزار می‌شود، افزود: محدودیتی ازنظر تعداد اثر وجود نداشته و هر نویسنده مازندرانی حق شرکت در بیش از یک استان را نیز ندارد.

این مسئول ادامه داد: توجه و استفاده از زبان و ادبیات محلی و ویژگی‌های بومی استان، پرداخت دستاوردها و حماسه‌آفرینی‌های رزمندگان استان در عملیات و یگان‌ها ازجمله ویژگی‌های آثار ارسالی است.

وی زمان برگزاری مراسم اختتامیه این جشنواره را در سطح استان مازندران آذرماه اعلام کرد و گفت: در این مراسم از ۱۲  اثر برگزیده تقدیر خواهد شد و آثار منتخب به دبیرخانه کشوری ارسال خواهد شد.