برگزاری انتخابات در 1045 مرکز اخذ رای در مازندران

رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت: 1045 مرکز اخذ رای در مازندران در حال دریافت آرای مردم است. علیرضا یونسی در نشست خبری با خبرنگاران که در دفتر ستاد انتخابات در استانداری مازندران برگزار شد، گفت: در استان مازندران 3 هزار و 45 حوزه اخذ رای و در هر حوزه 2 صندوق و 6 هزار و […]

رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت: 1045 مرکز اخذ رای در مازندران در حال دریافت آرای مردم است.

علیرضا یونسی در نشست خبری با خبرنگاران که در دفتر ستاد انتخابات در استانداری مازندران برگزار شد، گفت: در استان مازندران 3 هزار و 45 حوزه اخذ رای و در هر حوزه 2 صندوق و 6 هزار و 90 صندوق از اولین ساعات امروز به مراکز حوزه های انتخابیه انتقال پیدا کردند.

وی افزود: در یک هزار و 45 مرکز رای‌گیری نیروهای بازرسی و امنیتی و  اجرایی مستقر شدند و از همان ساعات اولیه رای گیری مردم با استقبال حاضر شدند که  نوید یک جشن ملی است.

این مسئول با اشاره به اینکه امروز چشم همه جهانیان به ایران خیره شده و این تجلی مردم بر عزت کشور افزوده و پایه های مردم سالاری دینی را مستحکم خواهد کرد، گفت: ایران اسلامی همه ارکان قدرتش با اراده و تمایل مردم تغییر می‌کند.

وی افزود: در دوران تبلیغات دو هفته‌ای مجلس خبرگان رهبری و یک هفته مجلس شورای اسلامی تخلفات داوطلبان رصد و تنها تخلفات جزیی را شاهد بودیم.

این مسئول بیان کرد: در طول تبلیغات انتخاباتی، تعداد داوطلبان کاهش یافت و امروز 143 نفر برای تصاحب 12 کرسی مجلس نمایندگان به رقابت می پردازند و تعداد نامزدهای خبرگان 7 نفر است.

وی گفت: رقابت بسیار فشرده است و از ساعت 8 صبح تا 18 عصر خواهد بود و اگر جوابگو نباشد زمان با موافقت وزیر کشور تمدید می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مردم شروع بسیار گسترده‌ای در آغاز رای‌گیری داشتند، افزود: مردم با در دست داشتن شناسنامه و کارت ملی رای دادن را به ساعت پایانی نکشانند.

این مسئول یادآور شد: یک شعبه فردی از شعبه اصلی تهران در فرمانداری ساری مستقر است و برادران اقلیت دینی می توانند رای های خود را در صندوق بیندازند./ ايسنا