برپایی نمایشگاه بزرگ «اسوه » در ساری

نمایشگاه بزرگ اسوه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در حسینیه عاشقان سپاه در ساری افتتاح شد. نماینده ولی فقیه در مازندران ظهر شنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه بزرگ اسوه در ساری با گرامیداشت هفته بسیج از بسیج به عنوان الگوی موفق و مناسب یاد کرد و گفت: برای نمایش عملکرد واقدامات بسیج به صدها […]

نمایشگاه بزرگ اسوه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در حسینیه عاشقان سپاه در ساری افتتاح شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران ظهر شنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه بزرگ اسوه در ساری با گرامیداشت هفته بسیج از بسیج به عنوان الگوی موفق و مناسب یاد کرد و گفت: برای نمایش عملکرد واقدامات بسیج به صدها نمایشگاه نیاز داریم.


آیت الله محمدباقر محمدی لائینی از بسیج به عنوان شجره طیبه یاد کرد و گفت: نمایشگاه دائمی نمایش عملکرد و اقدامات بسیج راه انداری شود.

وی به نقش بسیج در توسعه کشور اشاره و اضافه کرد: برای اینکه کشور رشد کند نیاز به کار جهادی و بسیجی دارد و اگر این فرهنگ و تفکر در حوزه‌های خدماتی، اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و دیپلماسی حاکم باشد قطعاً به توفیقات بیشتری دست می‌یابیم.

امام جمعه ساری همچنین با اشاره به نقش بسیج گفت: ایران اسلامی به پشتوانه بسیج در معادلات جهانی تأثیرگذار است.

سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا نیز با اشاره به اجرای ۹ هزار ویژه برنامه هفته بسیج در استان، برگزاری ۸۷ نمایشگاه را از جمله برنامه‌ها بیان کرد.