رئیس هیات فوتبال استان مازندران خبر داد؛

برنامه‌ریزی برای حضور ۴۰ هزار نفری هواداران نساجی در دیدار فینال

حرف آنلاین: رئیس هیات فوتبال استان مازندران، درخصوص اظهارات مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک مبنی بر اعلام ظرفیت ورزشگاه آزادی در روز فینال جام حذفی، اظهار کرد: بعد از سال‌ها دو تیم شهرستانی به فینال رقابت‌های جام حذفی راه یافته‌اند که این موضوع از جذابیت خاصی برخوردار است و باید به بهترین نحو از این رویداد بزرگ برای ایجاد شور و نشاط در میان هواداران فوتبال استفاده کرد.

رحیم درزی‌خلردی ادامه داد: به همین دلیل شایسته است مسئولان امر با توجه به پتانسیل هواداری موجود چه در مازندران و چه در استان مرکزی، بیشترین ظرفیت را به حضور هواداران در ورزشگاه آزادی اختصاص دهند.

این مسئول با عنوان اینکه بسیاری از فوتبالدوستان از تهران و شهرهای دیگر نیز مشتاق حضور در این بازی هستند، افزود: باید تمهیداتی اندیشیده شود که در بهترین حالت ممکن بازی فینال برگزار شده و مردم عزیز از تماشای یک رقابت جذاب و مهیج، لذت ببرند.

رئیس هیات فوتبال مازندران درخصوص انسداد محور هراز در هفته جاری بیان کرد: طی صحبت‌‌ با فرماندار قائمشهر و پیگیری وی از طریق استانداری و مسئولان ذی‌ربط، مقرر شد به‌دلیل سهولت مسیر هواداران، جاده هراز رفع انسداد شود.

وی گفت: تمامی هیات‌های فوتبال در سطح شهرهای مازندران در حال تلاش و تکاپو برای اعزام هواداران هستند و انشاالله در روز چهارشنبه شاهد بیش از ۴۰ هزار هوادار نساجی در ورزشگاه آزادی هستیم.

درزی‌خلردی در پایان تاکید کرد: از تمام ظرفیت‌های موجود در مازندران برای موفقیت تیم نساجی استفاده خواهیم کرد و امیدواریم تا روز چهارشنبه در یک دیدار جذاب، با حضور اکثریت هواداران، نساجی مازندران جام را با خود به خانه بیاورد.