تولید ۲۵۰۰ عنوان محتوای رسانه ای روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان در سال ۱۴۰۳

مدیر روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان در آستانه فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت، روز روابط عمومی و ارتباطات، با تبریک این روز به همه همکاران در عرصه اطلاع رسانی و روابط عمومی گزارش عملکرد خود در سال ۱۴۰۳ را منتشر کرد. بر اساس این گزارش، با تولید *۲۵۰۰ عنوان محتوای رسانه‌ای*، این شرکت توانسته است گامی بلند در راستای اطلاع‌رسانی شفاف و موثر و تعامل سازنده با جامعه بردارد و عملکردی درخشان از خود به نمایش بگذارد.

مدیر روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان در آستانه فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت، روز روابط عمومی و ارتباطات، با تبریک این روز به همه همکاران در عرصه اطلاع رسانی و روابط عمومی گزارش عملکرد خود در سال ۱۴۰۳ را منتشر کرد. بر اساس این گزارش، با تولید *۲۵۰۰ عنوان محتوای رسانه‌ای*، این شرکت توانسته است گامی بلند در راستای اطلاع‌رسانی شفاف و موثر و تعامل سازنده با جامعه بردارد و عملکردی درخشان از خود به نمایش بگذارد.

این دستاورد که شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان را در جایگاه یکی از پیشتازان صنعت برق کشور در حوزه اطلاع‌رسانی قرار داده است، با راهنمایی ها و حمایت‌های دکتر موسوی تاکامی، مدیرعامل شرکت، و بهره‌گیری از فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی محقق شده است.

سید علی مهدوی فر، مدیر روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان، در تشریح این موفقیت گفت: “این حجم گسترده از محتوا، شامل *۳۷۰ مورد در پیام‌رسان ایتا، ۴۶۰ مورد در پیام‌رسان بله، بیش از ۸۰۰ مورد در کانال‌های مدیریت مصرف و اطلاع‌رسانی شرکت و ۶۴۰ پست در اینستاگرام* است که نمایانگر تلاش بی‌وقفه همکاران ما برای برقراری ارتباطی موثر و دوسویه با جامعه است.