برقراری تدریجی اینترنت در استان‌های کشور

سخنگوی دولت با بیان اینکه گازوئیل را برای روستاییان گران نکردیم تا هزینه حمل و نقل برای این قشر افزایش نیابد، از برقراری تدریجی اینترنت در برخی استان‌های کشور خبر داد. به گزارش حرف به نقل از خبرگزاری ها، علی ربیعی درباره برنامه دولت در اصلاح قیمت بنزین و مدیریت مصرف سوخت اظهار کرد: شاید […]

سخنگوی دولت با بیان اینکه گازوئیل را برای روستاییان گران نکردیم تا هزینه حمل و نقل برای این قشر افزایش نیابد، از برقراری تدریجی اینترنت در برخی استان‌های کشور خبر داد.

به گزارش حرف به نقل از خبرگزاری ها، علی ربیعی درباره برنامه دولت در اصلاح قیمت بنزین و مدیریت مصرف سوخت اظهار کرد: شاید نتوانستیم آنطور که باید مزایای اجرای این طرح را به درستی توضیح دهیم ولی معتقدم که تصمیم عادلانه‌ای گرفته شد تا یارانه‌ها را هدفمندتر کنیم.

سخنگوی دولت همچنین درجمع خبرنگاران درباره قطع اینترنت در کشور و مشکلاتی که برای برخی از مشاغل به ویژه دانشجویان ایجاد شده گفت: طبیعی است که در این شرایط بسیاری از مشاغل و بانک‌ها از جمله مشاغل اینترنتی دچار مشکل شده باشند و ما سعی کردیم که این مشکل را حل کنیم؛ البته بعضی مشاغل و کارهای دانشجویان باقی مانده که می‌پذیریم.

ربیعی تصریح کرد: شورای عالی امنیت کشور این تصمیم را گرفته و براساس آنچه که اطلاع دارم در برخی از استان‌ها که آرام آرام این اطمینان ایجاد شود که سوء استفاده از اینترنت صورت نمی‌گیرد این برگشت صورت خواهد گرفت.

وبه گفته وی تصمیم‌گیری درباره بازگشت اینترنت و برقراری آن با کسانی است که باید آن را اعلام کنند.

سخنگوی دولت در پایان گفت: درک می‌کنیم که مردم دچار سختی شدند و برخی مشاغل به این دلیل برایشان مشکل ایجاد شده اما نگرانی بزرگ‌تر در شرایط حاضر حفظ آرامش و ثبات کشور است.