برف‌روبی در محورهای مازندران

حرف آنلاین: برف سنگینی که از دیروز در مناطق کوهستانی مازندران شروع شد و تا آخر شب گذشته ادامه داشت راه بیش از ۱۳۰ روستای شهرستان‌های غرب استان را بست. طبق اعلام راهداری، این روستاها در شهرستان های نوشهر ، کلاردشت ، چالوس و نور واقع هستند. رئیس اداره راهداری و حمل و نقل چالوس […]

حرف آنلاین: برف سنگینی که از دیروز در مناطق کوهستانی مازندران شروع شد و تا آخر شب گذشته ادامه داشت راه بیش از ۱۳۰ روستای شهرستان‌های غرب استان را بست.

طبق اعلام راهداری، این روستاها در شهرستان های نوشهر ، کلاردشت ، چالوس و نور واقع هستند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل چالوس ، کلاردشت و نوشهر اعلام کرد از بسته بودن راه بیش از ۱۰۰ روستا و بسته بودن جاده کندوان تا اطلاع بعدی و بارش برف حدود ۵۰ سانتی متری خبر داد.

به اذعان وی از روز گذشته چهار اکیپ مجهز با دو دستگاه گریدر، دو دستگاه لودر و دو دستگاه نمک پاش مشغول برف روبی جاده‌های دوآب به بلده و پل زنگوله به بلده هستند.

فرماندار سوادکوه با اعلام این‌که ارتفاع برف در شهر آلاشت تاکنون به ۴۰ سانتی‌متر رسیده است، گفت که عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی در محور آلاشت در حال انجام است.

عین الله طالبی تاکید کرد که هیچ محور اصلی و فرعی در شهرستان سوادکوه مسدود نیست و محورها باز است و تردد در آن جریان دارد،

وی با بیان اینکه تا پایان هفته شاهد بارش برف و باران به‌ویژه در ارتفاعات خواهیم بود بر لزوم پرهیز از سفرهای غیرضروری تاکید کرد.

طبق پیش‌بینی هواشناسی مازندران بارندگی تا پایان روز پنجشنبه در استان ادامه دارد./ایرنا