بررسی موانع تولید در شهرک صنعتی نوشهر

اميني مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي مازندران از شهرك صنعتي نوشهر بازديد و به بررسي موانع و مشكلات و اخذ تصميم درخصوص رفع آن پرداخت. به گزارش حرف آنلاین و به نقل از؛ روابط عمومي شركت شهركهاي صنعتي مازندران، ياسر اميني در جريان بازديد از پروژه ها و واحدهاي توليدي شهرك صنعتي نوشهر گفت: در سالي كه […]

اميني مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي مازندران از شهرك صنعتي نوشهر بازديد و به بررسي موانع و مشكلات و اخذ تصميم درخصوص رفع آن پرداخت.

به گزارش حرف آنلاین و به نقل از؛ روابط عمومي شركت شهركهاي صنعتي مازندران، ياسر اميني در جريان بازديد از پروژه ها و واحدهاي توليدي شهرك صنعتي نوشهر گفت: در سالي كه براساس فرمايشات مقام معظم رهبري به شعار توليد، پشتيباني ها، مانع زدايي ها مزين گرديده و سياست دولت مردمي نيز بر حمايت همه جانبه در تقويت صنايع كوچك و متوسط و رشد و توسعه توليد و افزايش اشتغال قرار گرفته، شرايط بسيار خوبي براي حضور سرمايه گذاران در عرصه صنعت و توليد فراهم شده است.

مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي مازندران افزود: جهادگران صنعت و توليد بايد از خلاقيتها و ابتكارات خود بمنظور رهايي كشور از مشكلات اقتصادي و تحريمهاي ظالمانه دشمنان، حداكثر استفاده را ببرند.

وي بيان داشت: ايجاد شهرکها و نواحی صنعتی در مازندران بمنظور توسعه اقتصادی و جذب صنعتگران و هدايت سرمايه گذاران به سوي توليد و كار بوده که با اجراي قوانين مربوطه و رعايت شرايط محيط زيست، در نقاط مختلف استان جانمايي و راه اندازي شده اند و از امکانات زیربنایی لازم شامل آب، برق، گاز، مخابرات و راه دسترسي، بمنظور حضور علاقمندان به حوزه صنعت و توليد، برخوردارند.

اميني اظهار داشت: شهرك صنعتي نوشهر با تصويب هيئت دولت در سال 1371 اخذ مجوز نمود و در سال 1382 عمليات عمراني آن آغاز گرديد كه در زميني به مساحت 15 هكتار و در همجواري با مسير اصلي به پايتخت، با انعقاد 11 فقره قرارداد با حجم سرمايه گذاري 61 ميليارد ريال راه اندازي شد و در حال حاضر داراي 5 واحد توليدي بهره بردار و فعال با حجم سرمايه گذاري 50 ميليارد ريال و اشتغال 52 نفر مي باشد.

رئيس هيئت مديره و مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي مازندران تصريح كرد: در شهرك صنعتي نوشهر بيش از 15 پروژه عمراني شامل ايستگاه پمپاژ و شبكه توزيع آب، مخزن فلزي 10 مترمكعبي و منبع تأمين آب شهرك از انشعاب اداره آب و فاضلاب شهرستان، خط انتقال برق 20 كيلوولت با ظرفيت 6 مگاوات و شبكه برق و روشنايي معابر داخلي، ساختمان ايستگاه تقليل فشار گاز به انضمام تجهيزات و شبكه داخلي گاز و اتصال به ايستگاه و نصب علمكهاي گاز واحدهاي توليدي و ترميم مسيرهاي حفاري و لوله گذاري گاز، برقراري مسير خط تلفن ثابت و اتصال اينترنت و اقدامات لازم براي ارتقاء كيفيت تلفن اينترنت با تأمين نصب دكل مخابراتي، كانال هدايت سيلاب بانضمام حوضچه آرامش، مخزن بتني 100 مترمكعبي آب، جدول و كانيو هدايت آبهاي سطحي، زيرسازي و آسفالت بيندر و توپكا معابر داخلي، اجرا شده است.

گفتني است، مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي مازندران پس از بازديد از واحدهاي توليدي و پروژه هاي عمراني شهرك صنعتي نوشهر، در نشست با اعضاء هيئت امناء اين شهرك، به بررسي موانع و مشكلات و اخذ تصميم درخصوص رفع آن پرداخت.