برای حفظ اراضی جنگلی نیاز به نصب بنج مارک می باشد 

نوشهر – خبرنگار حرف: رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان نوشهر-رویان تصریح کرد: به منظور حفظ اراضی جنگلی حاشیه روستاها که احتمال تجاوز می باشد نیاز به نصب بنچ مارک داریم . بهروز بایی لاشکی افزود : هر عدد پایه بتونی بنچ مارک حدود شش میلیون ریال اعتبار نیاز دارد تا بتوانیم مرز مستنثیات […]

4

نوشهر – خبرنگار حرف: رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان نوشهر-رویان تصریح کرد: به منظور حفظ اراضی جنگلی حاشیه روستاها که احتمال تجاوز می باشد نیاز به نصب بنچ مارک داریم .

بهروز بایی لاشکی افزود : هر عدد پایه بتونی بنچ مارک حدود شش میلیون ریال اعتبار نیاز دارد تا بتوانیم مرز مستنثیات اشخاص با منابع ملی را از طریق بنچ مارک مشخص نماییم .

به گفته وی با وجود 33 روستای حاشیه جنگل در حوزه رویان و بیش از 50 روستا در بخش مرکزی نوشهر خاطر نشان کرد: برای حفاظت از اراضی ملی نیاز به نصب 500 عدد بنچ مارک می باشد که طی دو سال گذشته 600 بنچ مارک با مشارکت مردم و اعتبارات تخصیصی اداره کل منابع طبیعی نوشهر درمرز اراضی منابع طبیعی و اشخاص نصب شد

رئیس اداره منابع طبیعی نوشهر –رویان همچنین با اشاره به آزاد سازی 10هزار و 244 مترمربع اراضی جنگلی در سه ماهه نخست امسال افزود: این اراضی با احکام قضایی و بر اساس تبصره ذیل ماده 55 در هشت فقره صورت گرفت که حفظ این اراضی و جلوگیری از تجاوز مجدد آن نصب بنچ مارک ضروری می باشد .

وی در ادامه افزود : در همین مدت دو هزارو50 مترمربع اراضی ساحلی این شهرستان در چهار فقره با همیاری مالکین آزاد سازی شد به گونه ای که مالکین اراضی خود راغب به عقب نشینی از ساحل و مشخص شدن حریم اراضی خود با ساحل می باشند .