بخشی از قطعات چهار خطه کردن محور هراز و سوادکوه زیر بار ترافیک می‌رود

مدیرکل راه و شهرسازي مازندران گفت: اين اداره كل تمام تلاش خود را بكار خواهد بست تا مسافران نوروزي جاده ها درآغاز سال جديد سفري ايمن و كم خطر را تجربه کنند. به گزارش حرف آنلاین، عبداله بهادری یادآور شد: راههای شمال ایران از پر تردد ترین راههای در ایران بوده و مردم در ایام […]

3

مدیرکل راه و شهرسازي مازندران گفت: اين اداره كل تمام تلاش خود را بكار خواهد بست تا مسافران نوروزي جاده ها درآغاز سال جديد سفري ايمن و كم خطر را تجربه کنند.

به گزارش حرف آنلاین، عبداله بهادری یادآور شد: راههای شمال ایران از پر تردد ترین راههای در ایران بوده و مردم در ایام تعطیلات نیز از این نقاط بازدید می کنند از این رو پروژه های مختلف راهسازی و ارتقاء محورهای مواصلاتی از دوخطه به چهارخطه در نقاط مختلف استان در دست انجام است.

وی از زیر بار ترافیک رفتن  بخشی از قطعات پروژه تعریض و چهار خطه نمودن محور هراز و سوادکوه در آخرین روزهای سال 96 خبر داد و افزود : برای ارتقاء سطح سرویس و برقراری ترافیک ایمن و روان  5 کیلومتر   از محور هراز و همچنین دو دستگاه تونل و در محور سوادکوه نیز 5 کیلومتر باقیمانده از این محور برای استفاده از کاربران انشاء اله  در روزهای پایانی سال در صورت بوجود نیامدن مشکل خاص افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت .

وی با اشاره اقدامات خوب انجام یافته در محور های ارتباطی استان یادآور شد : پروژه های متعدد راهسازی در سطح  محورهای شریانی استان در دست انجام بوده که با تخصیص اعتبارات مورد نیاز هرچه زودتر شاهد بهره برداری از این پروژه ها و برقراری تردد ایمن در سطح راههای استان باشیم.

بهادری خاطر نشان کرد : محور نور – چمستان- آمل ، محور بهشهر – زاغمرز ، گلوگاه – دامغان ، آمل – بابل قدیم  ، کنار گذر جنوبی بابل ، محور ساری – خزرآباد (سه راهی پلاژ به سمت بهنمیر ) ، قائمشهر – جویبار ،آمل – فریدونکنار ، قائمشهر – کیاکلا ، ساری- تاکام و همچنین محورهای روستایی استان از جمله محورهای مواصلاتی استان می باشد که عملیات راهسازی و تعریض آنها در حال انجام بوده که انشاله با تلاش شبانه روزی همکاران حوزه راه و شهرسازی در آینده نزذیک شاهد بهره برداری از آن خواهیم بود .

بهادری ابراز اميدواري كرد : در سال 1397  بتوانيم با همدلي و تعامل بيشتر و رعايت كليه مقررات و قوانين توسط رانندگان عزيز شاهد سالي بدون حوادث جاده اي در كشور و استان باشيم.