روح الله صابری بعنوان بخشدار لاریجان معرفی شد

حرف انلاین:روح الله صابری به عنوان بخشدار لاریجان معرفی و از زحمات چهار ساله یونس حیدری تقدیر شد . سید روح الله صابری کنارانجامی متولد ۱۳۶۸ و دارای مدرک کارشناس ارشد علوم سیاسی است.

فرماندار آمل در مراسم معارفه روح الله صابری بعنوان بخشدار لاریجان با اشاره به اینکه بخش لاریجان شناسنامه آمل به شمار می رود و به واسطه بزرگانی که به حوزه علم و دانش و سیاست ایران تحویل داده است، شناسنامه این کشور محسوب می شود ، اظهار داشت: در بخش لاریجان به دنبال توسعه روستاهای الگو هستیم .
سید عباس حسینی با اشاره به برای توسعه نگاه مرکز محور بیشتر کاربرد داشته خاطرنشان کرد : اما با نگاه مشارکت محور که تصمیم گیری و تصمیم سازی با محوریت و مشارکت مردم شکل می گیرد می توان به تجربیات خوب و توسعه مطلوب رسید.

شناسایی ظرفیت های آمل با نگاه مردم محور

وی با تاکید بر اینکه غیرت دینی و مردم سالاری تکلیف مدارانه نگاهی است که به توسعه شهرستان آمل وجود دارد اظهار داشت: با نگاه مردم محور و بکارگیری نیروهای جوان و نخبه می توان استعدادها و ظرفیت های شهرستان را در جهت توسعه شناسایی و به کارگیری کرد.
فرماندار آمل با اشاره به ضرورت نگاه ویژه برای توسعه لاریجان اظهار داشت : توسعه حول محور روستاها شکل می گیرد و در این بخش به دنبال توسعه روستاهای الگو هستیم . سید عباس حسینی با بیان اینکه در این منطقه باید حوزه هایی که استعدادهای شاخص و الگو دارند شکوفا شده و در سایر روستاها پیاده سازی شود، اظهارکرد: اقتصاد لاریجان ریشه در تاریخ این مرز و بوم دارد و باید از طریق توسعه اقتصادی لاریجان، نگاه به این بخش تغییر کند.

بخشدار لاریجان+صابری

ضرورت ایجاد همدلی و وحدت برای توسعه بخش لاریجان

فرماندار آمل با اشاره به ضرورت ایجاد وحدت برای توسعه بخش لاریجان اظهار داشت : تغییرات با نگاه رو به جلو همیشه مثبت بوده و باید با ایجاد همدلی، تعامل و وحدت در راستای توسعه این بخش گام نهاد. در ادامه این مراسم نیز امام جمعه لاریجان با اشاره به ضرورت توجه به لاریجان با ظرفیت های مهم آن خاطرنشان کرد :نباید در مسیر توسعه این بخش کارشکنی ها مانع حرکت مسئولان شوند و در این زمینه کسانی که برای پیشرفت و ارتقا این بخش به ما دست یاری داده اند باید حمایت کنیم . حجت الاسلام شکری اظهار داشت: باید با اتحاد در کنار مسئولان شهرستان برای توسعه بخش لاریجان کوشش کنیم .
پیش از مراسم معارفه روح الله صابری بعنوان بخشدار لاریجان،  فرماندار آمل و بخشدار لاریجان با حضور در یادمان شهدای لاریجان با آرمان های امام و شهیدان تجدید میثاق کردند. همچنین دیگر برنامه های زیارت از بارگاه سید حسن ولی در روستای نیاک،دیدار با دکتر منصوری لاریجانی فیلسوف و از اندیشمندان ایرانی و اهل لاریجان و زیارت مزار علامه حسن زاده آملی از دیگر برنامه های مسئولان این شهرستان قبل از مراسم معارفه بود.
در این مراسم با قدردانی از فعالیت های چهارساله یونس حیدری، روح الله صابری به عنوان بخشدار جدید این بخش معرفی شد‌.