بالندگی جامعه؛ محصول خون شهدای دانشجو است

دکتر مهرداد زارع نژاد سرپرست دانشگاه آزاداسلامی واحد قائم شهر در پیامی به‌مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو مطرح کرد که حاصل خون پاک این شهدای دانشجو و همت بلند دانشگاهیان این شد که امروز دانشجو واژه‌ای مقدس و مظهر بالندگی این جامعه است. متن پیام به شرح زیر است؛ هو العلیم مقام معظم رهبری مدظله […]

دکتر مهرداد زارع نژاد سرپرست دانشگاه آزاداسلامی واحد قائم شهر در پیامی به‌مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو مطرح کرد که حاصل خون پاک این شهدای دانشجو و همت بلند دانشگاهیان این شد که امروز دانشجو واژه‌ای مقدس و مظهر بالندگی این جامعه است.

متن پیام به شرح زیر است؛
هو العلیم
مقام معظم رهبری مدظله العالی :
“از دانشگاه همیشه و در همه جا این انتظار هست که محل جوشش و اوج جریان حیاتی در کشور باشد.

اول جریان مهم علم و تحقیق و دوم جریان آرمان گرایی و آرمان خواهی ها و هدف گذاری های سیاسی و اجتماعی. “
دانشجو و دانشگاه، در سیره و روش جمهوری اسلامی ایران مظهر علم و معرفت، اقتدار و بالندگی ، نماد آزادی و آرمان خواهی و نیل به کمالات انسانی است.

از ۱۶ آذر ۱۳۳۲ که دانشجویان پرچمدار بیداری، عدالت و آگاهی با نثار خون سه شهید سعید ،همچون شهید مهدی شریعت رضوی، شهید احمد قندچی و شهید مصطفی بزرگ نیا صلای استکبار ستیزی و استقلال و سربلندی ایران عزیز را فریاد زدند نزدیک به هفتاد سال می گذرد.

حاصل خون پاک این شهدای دانشجو و همت بلند دانشگاهیان این شد که امروز دانشجو واژه ای مقدس و مظهر بالندگی این جامعه است که به قول امام راحل رحمت الله علیه: ” دانشگاه مبداء همه تحولات است.”

۱۶ آذر ۱۴۰۰ در گرامیداشت روز دانشجو فرصت مغتنمی است تااینجانب با پاسداشت یاد، نام و خاطره همه شهدای عزیز دانشگاه خصوصاً ده شهید والامقام و دو شهید گمنام واحد قائمشهر این روز بزرگ را به حضور آحاد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائمشهر که امروز در قله پیشرفت و توسعه قرار دارندوطلایه دار تولید علم و هم افزایی هستند تبریک عرض نمایم و آرزوی روزهای متعالی و سرشار از موفقیت و بهروزی برای تک تک فرزندان دانشجویم را آرزومندم.