بازسازی خسارت برف و سرما در دستور کار استاندار مازندران

حرف آنلاین:استاندار مازندران گفت: بازسازی باغ های خسارت دیدگان برف و سرما سال گذشته در دستور کار قرار دارد. ربیع فلاح جلودار در جلسه شورای اداری بابل در مدرسه خاتم الانبیاء این شهرستان بیان داشت:کلیه باغدارانی که در اثر بحران برف و سرمای سال گذشته متحمل خسارت هایی شده اند، می توانند با دریافت تسهیلات […]

حرف آنلاین:استاندار مازندران گفت: بازسازی باغ های خسارت دیدگان برف و سرما سال گذشته در دستور کار قرار دارد.

ربیع فلاح جلودار در جلسه شورای اداری بابل در مدرسه خاتم الانبیاء این شهرستان بیان داشت:کلیه باغدارانی که در اثر بحران برف و سرمای سال گذشته متحمل خسارت هایی شده اند، می توانند با دریافت تسهیلات برای ادامه تولید، برای بازسازی مورد آسیب دیده خودشان اقدام کنند.

وی همچنین از کشاورزان نیز خواست تا بیمه محصولات کشاورزی را برای جلوگیری از خسارت های احتمالی جدی بگیرند.

استاندار مازندران در ادامه بیان کرد: رکود اقتصادی و تورم دو معضل اساسی در کشور است که با بهره گیری از همه ظرفیت ها و بدور از افراط و تفریط باید به رفع این دو مشکل کمک کنیم.

وی گفت: در حال حاضر تورم در استان مازندران 23 و یک دهم درصد می باشد که در کاهش درصد تورم یکی از برنامه های مهم استانداری مازندران می باشد.

وی ادامه داد: اگر معضل تورم کنترل شود آرامش نسبی در بازار حاکم خواهد شد.

وی بیان داشت: طرح آمایش سرزمینی استان مازندران به اتمام رسید و به طور قطع جایگاه شهرستان بابل را در این طرح مشخص می کنیم.

فلاح جلودار گفت: در گذشته اعتباری که برای استان مازندران در نظرگرفته شد بدون توجه به تعداد جمعیت بود و این مشکل درحال حاضر مرتفع شده است.

وی افزود: بودجه تملک دارایی مازندران در سال 93 به میزان چهارهزار میلیاردریال می باشد که سهم شهرستان بابل از این بودجه براساس جمعیت ، ظرفیت های موجود در شهرستان معین خواهد شد.

استاندار مازندران گفت: سرمایه گذاران برای فعالیت های اقتصادی در استان به هر اندازه درخواست ارز کنند در اختیار آنها قرار خواهد گرفت و هیچ گونه محدودیت ارزی برای سرمایه گذاران در مازندران وجود ندارد.

وی همچنین از فرمانداران در استان خواست تا با سرمایه گذاران شهر برای بررسی وتوسعه شهرستان نشست های مختلفی در راستای هم اندیشی برگزار کنند./ایرنا