بازدید سرپرست اداره کل استاندارد مازندران از کارخانه کشت و صنعت شمال

حرف آنلاین: عباس رحیمی، سرپرست اداره کل استاندارد مازندران،در راستای سیاست های سازمان ملی استاندارد به منظور رفع موانع تولید و بررسی وضعیت واحد های تولیدی از شرکت کشت و صنعت شمال بازدید و از نزدیک روند تولید محصولات و همچنین فعالیت آزمایشگاه کنترل کیفیت شرکت  مذکور را مورد بررسی قرار دادند. سرپرست اداره کل […]

حرف آنلاین: عباس رحیمی، سرپرست اداره کل استاندارد مازندران،در راستای سیاست های سازمان ملی استاندارد به منظور رفع موانع تولید و بررسی وضعیت واحد های تولیدی از شرکت کشت و صنعت شمال بازدید و از نزدیک روند تولید محصولات و همچنین فعالیت آزمایشگاه کنترل کیفیت شرکت  مذکور را مورد بررسی قرار دادند.

سرپرست اداره کل استاندارد استان مازندران در خصوص این بازدید  اظهار داشتند: باتوجه به نام گزاری امسال از طرف مقام معظم رهبری به نام سال تولید،دانش بنیاد، اشتغال آفرین همگی موظفیم که از بخش تولید به طور ویژه‌ای حمایت نموده و استاندارد سازی را در واحدهای تولیدی تسریع کنیم.

دبیر شورای استاندارد استان با اشاره به سیاست های سازمان ملی استاندارد ایران مبنی بر نظارت مستمر بر کیفیت محصولات واحدهای تولیدی، بر لزوم حمایت از این واحد ها و تلاش در جهت حل مشکلات آن ها در راستای استاندارد سازی تاکید نمودند. ایشان افزودند خوشبختانه با همت مدیران و کارشناسان این واحد تولیدی و استاندارد، محصولات شرکت مزبور از کیفیت مطلوبی برخوردار می باشد.

گفتنی است این کارخانه‌ی تولیدی  برای محصولات خود شامل انواع روغن های خوراکی گیاهی، دارای پروانه کاربرد علامت استاندارد از اداره کل استاندارد مازندران می باشد.