بازدید استاندار مازندران از دستآوردهای 40 ساله شرکت شهرکهای صنعتی مازندران

  احمد حسین زادگان استاندار مازندران در بازدید از نمایشگاه دستآوردهای 40 ساله انقلاب از غرفه شرکت شهرکهای صنعتی بازدید کرد و با توسعه و پیشرفت این شرکت، در بخشهای مختلف تکمیل و تجهیز زیرساختها آشنا شد. به گزارش حرف به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی مازندران، سید مصطفی موسوی در این بازدید […]

 3

احمد حسین زادگان استاندار مازندران در بازدید از نمایشگاه دستآوردهای 40 ساله انقلاب از غرفه شرکت شهرکهای صنعتی بازدید کرد و با توسعه و پیشرفت این شرکت، در بخشهای مختلف تکمیل و تجهیز زیرساختها آشنا شد.

به گزارش حرف به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی مازندران، سید مصطفی موسوی در این بازدید گفت: شهرکهای صنعتی ثمره حیات انقلاب اسلامی هستند و قبل از انقلاب در استان، شهرک صنعتی ایجاد نشده بود که به برکت انقلاب،  هم اکنون ۴۰ شهرک و ناحیه صنعتي شامل 28 شهرك و12 ناحيه صنعتي در استان وجود دارد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران افزود: در این نمایشگاه، مهمترین اقدامات انجام شده شرکت در سطح شهركها و نواحی صنعتی به نمایش گذاشته شده است.

موسوی تصریح کرد: طي ۲۸ سال از آغاز اولین شهرک صنعتی در مازندران تاکنون ۲۸۷۰ پروژه عمرانی انجام شده است.

وی بیان داشت: ساخت ۱۴ تصفیه خانه فاضلاب، تأمین 695 لیتر بر ثانیه آب، تأمین 490 مگاوات برق، خرید ۱۱ دستگاه ماشین اطفاء حریق، ۱۴۱ کیلومتر خط انتقال آب و ۱۰۲ کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب بخشی از دستآوردهای شرکت شهرکهای صنعتی مازندران در انقلاب اسلامی است.