بازدید استاندار مازندران از کمپ ترک اعتیاد ماده ۱۶ مازندران

استاندار مازندران و رئیس سازمان بهزیستی از کمپ ترک اعتیاد ماده ۱۶ مازندران بازدید کردند.

الناز پاک نیا:  استاندار مازندران در بازدید از کمپ ترک اعتیاد ماده ۱۶ مازندران ، گفت: در ابتدای سال مصوب کردیم که در هیچ نقطه ای از استان معتاد متجاهر نباید داشته باشیم و همه به کمپ منتقل شوند.

سید محمود حسینی پور به احداث کمپ جدید مجهز با ۷۰۰ نفر ظرفیت اشاره کرد و اظهار داشت: نوسازی و مناسب سازی و ایجاد کارگاه های موقت فنی و حرفه ای در کنار کمپ در دستور کار قرار دارد.

به گفته،  اشتغال به کار پس از ترک اعتیاد یکی از اولویت ها و با کارگاه هایی در این خصوص مذاکره شده است، البته خیران در این حوزه خوب پای کار هستند و حمایت های لازم را دارند.

استاندار مازندران تصریح کرد: تلاش می‌کنیم با تلفیق بودجه دولتی و خیرین گام های خوبی برای جبران عقب ماندگی‌ها برداریم.

وی افزود: اعتقاد داریم که حتی مازندران یک معتاد هم نباید داشته باشد زیرا مازندران مقصد گردشگری کشور است و این معضل اجتماعی زیبنده این استان نیست‌

قادری رئیس سازمان بهزیستی مازندران نیز در بازدید از کمپ ماده ۱۶ ترک اعتیاد مازندران با اشاره به اینکه، این سازمان پیگیر مسائل فقر و معضلات اجتماعی است، گفت: در مازندران در پهنه بهره مندی افراد مستمری بگیر پشت نوبتی نیست و همه مشمولان مستمری دریافت می‌کنند.

وی به کمک هزینه معیشت و مستمری جامعه مخاطب بهزیستی اشاره کرد و اظهار داشت: با مصوبه مجلس شورای اسلامی ۴۰ درصد افزایش داشتیم که با مصوبه دولت این افزاش اعمال خواهد شد.