بازديد اساتيد دانشگاههاي آزاد استان مازندران از نيروگاه نكا

مسئول نهاد نمايندگي ولي فقيه و تعدادي از اساتيد و اعضاي هيات علمي دانشگاههاي آزاد استان مازندران به منظور آشنايي با توانمنديهاي صنعت برق از نيروگاه شهيدسليمي نكا بازديد نمودند. در اين بازديد كه به مناسبت ايام ا… دهه مبارك فجر و گراميداشت چهلمين سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي برگزار شد، بازديدكنندگان از تأسيسات نيروگاه […]

3

مسئول نهاد نمايندگي ولي فقيه و تعدادي از اساتيد و اعضاي هيات علمي دانشگاههاي آزاد استان مازندران به منظور آشنايي با توانمنديهاي صنعت برق از نيروگاه شهيدسليمي نكا بازديد نمودند.

در اين بازديد كه به مناسبت ايام ا… دهه مبارك فجر و گراميداشت چهلمين سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي برگزار شد، بازديدكنندگان از تأسيسات نيروگاه بخاري بازديد و با استماع توضيحات كارشناسان از نزديك با نحوه فعاليت كاركنان و مراحل پيچيده توليدبرق و بخصوص روند تعميرات واحد بخار آشنا شدند.

همچنين در اين بازديد بمنظور بهره مندي از ظرفيت نخبگان و دانشگاهيان در راستاي ترويج فرهنگ مديريت مصرف، مشقات نگهداري و تعميرات، بهره برداري، توليد انرژي و نيز دستاوردهاي ساخت داخل نيروگاه تشريح شد و بر آمادگي نيروگاه جهت استفاده از ظرفيتهاي علمي- پژوهشي مراكز دانشگاهي در زمينه اجراي طرحهاي تحقيقاتي، رفع چالشها و افزايش بهره وري تأكيد شد.