بازار تبلت روی خط نزول
حرف آنلاین: عرضه تبلتها با کاهشی شش درصدی در مقایسه با سه ماهه اول سال 2015 به 47.1 میلیون واحد رسیده است. البته در این شرایط تبلت های دوگانه دارای صفحه کلید که قابل تبدیل به لپ تاپ هستند تا حدی محبوب تر هستند و طراحی آنها به ارتقای بازار کمک کرده است. از جمله […]
حرف آنلاین: عرضه تبلتها با کاهشی شش درصدی در مقایسه با سه ماهه اول سال 2015 به 47.1 میلیون واحد رسیده است. البته در این شرایط تبلت های دوگانه دارای صفحه کلید که قابل تبدیل به لپ تاپ هستند تا حدی محبوب تر هستند و طراحی آنها به ارتقای بازار کمک کرده است.
از جمله شرکت هایی که تبلت های دوگانه آنها با اقبال مواجه شده می توان به ایسر، ایسوس و E-FUN اشاره کرد. مایکروسافت هم با عرضه Surface Pro 3 کم و بیش موفق بوده است.
آی دی سی همچنین معتقد است فروش آی پد در مقایسه با آیفون و لپ تاپ های مک شرکت اپل چندان پرفروغ نبوده است. اپل در سه ماهه دوم سال 2015 حدود 12.6 میلیون آی پد روانه بازار کرده و این در حالی است که رقم یاد شده در مدت مشابه سال قبل 16.4 میلیون واحد بوده است.
شرکت چینی لنووو از معدود عرضه کنندگان تبلت بوده که سهم خود را در این بازار افزایش داده است. عرضه محصولات ارزان قیمت و خط تولید متنوع در این استقبال تاثیرگذار بوده است. لنووو در سه ماهه دوم سال 2015 دو و ونیم میلیون تبلت عرضه کرده در مقایسه با سه ماه قبل از آن حدود 500 هزار دستگاه افزایش نشان می دهد.
/فارس
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0