بابایی کارنامی| دخالتی در عزل و نصب‌ مدیر چوب کاغذ ندارم

علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میاندورود در گفت‌وگو با حرف مازندران در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی براینکه گفته می‌شود عزل و نصب مدیرعامل چوب و کاغذ مازندران با دخالت نماینده ساری صورت گرفته، گفت: کسانی که این مطالب را مطرح می‌کنند می‌توانند تحقیق و بررسی کنند بنده سر سوزنی دخالت نداشتم […]

علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میاندورود در گفت‌وگو با حرف مازندران در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی براینکه گفته می‌شود عزل و نصب مدیرعامل چوب و کاغذ مازندران با دخالت نماینده ساری صورت گرفته، گفت: کسانی که این مطالب را مطرح می‌کنند می‌توانند تحقیق و بررسی کنند بنده سر سوزنی دخالت نداشتم خودم هم شب گذشته مطلع شدم.

بابایی کارنامی با گلایه از این نوع اطلاع‌رسانی ها تصریح کرد: تغییر مدیرعامل این کارخانه بر عهده ما نبوده و قطعا با دخالت سهامداران شرکت صورت می‌پذیرد، ربطی به نماینده مجلس یا رسانه ندارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: اگر چنانچه آقایان دلسوز وضعیت این شرکت هستند پرونده ۱۰ ساله هزینه‌کردهای این شرکت را بررسی کنند.

وی با بیان اینکه مداخله من به‌عنوان نماینده زمانی فرا می‌رسد که منافع مردم و کارگران در خطر باشد، تاکید کرد: در آن زمان هم کار را از وزیر ممکلت و مسئولان بالادستی پیگیر خواهم شد چرا که قانون حق نظارت به مدیران در بالاترین سطح را به من داده است‌.

بابایی کارنامی ضمن تقدیر از عملکرد آقای صفریان،گفت: قطعا ایشان هم همچون مدیران قبلی برای این شرکت زحمت کشیدند ما هم از عملکردش رضایت داریم ولی از عملکرد کلی سهامداران ناراضی هستم.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شاید لازم باشد یادآوری کنم ما نمایندگان چقدر برای احیای این کارخانه تلاش کردیم، از دعوت از رییس قوه قضاییه گرفته تا رفع مشکلات ریز و درشت! الان هم هر زمان مشکلاتی برای کارگران یا تولید به‌وجود بیاید وارد عمل خواهیم شد.

این مسئول در پایان یادآور شد: در هنگام معارفه مدیرعامل صنایع چوب و کاغذ هم شاهد شیطنت‌هایی بودیم، هر فردی سندی دارد با رعایت عدم جانب‌داری ارائه کند، هدف ما و رسانه‌ها مشترک بوده و آن رشد عاقلانه شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی است.