علی بابایی کارنامی خواستار تثبیت قیمت کالاهای اساسی در بازار شد

حرف آنلاین: نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: در راستای رفع و کاهش مشکلات معیشتی و رفاهی مردم، نظارت‌ها باید محکم‌تر و جدی‌تر باشد، تثبیت قیمت‌ها در بازار به‌ویژه تثبیت قیمت کالاهای اساسی لازم است.

علی بابایی کارنامی در دیدار جمعی از نخبگان حوزه و دانشگاه ضمن تسلیت بمناسبت فرا رسیدن تاکید کرد: در حوزه مدیریت کشور نیازمند مدیران با اخلاص و جهادی هستیم و باید در مسیر توسعه و آبادانی کشور از هیچ کوششی دریغ نکرد و ایران اسلامی را به جایگاه واقعی خود در عرصه های گوناگون رساند.

وی تاکید کرد: دولت سیزدهم و شخص رییس جمهور برای رفع و کاهش مشکلات معیشتی و رفاهی مردم و مهار تورم در تلاش هستند اما این تلاش کافی نیست و باید نظارت‌ها محکم‌تر و جدی‌تر باشد، تثبیت قیمت ها در بازار به ویژه تثبیت قیمت کالاهای اساسی لازم است.

بابایی کارنامی اذعان داشت: همه ظرفیت‌های استان قادر و پاسخگوی همه نیازهای مختلف کشور است و همه ظرفیت‌های سیاسی، اجتماعی و مدیریتی استان باید برای پویایی اقتصاد این استان هم از توانمندی نخبگان حوزه و دانشگاه بهره بگیرند.

 ضروریت رسیدگی به وضعیت مرکز استان

علی بابایی کارنامی با تاکید بر لزوم هم افزایی همه بخش های اجرایی مرکز استان ، گفت: شرایط امروز مرکز مازندران زیبنده این استان نیست و باید از ظرفیت های نخبگان مرکز استان در راستای توسعه و پیشرفت آن بهره گرفت.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت نخبگان حوزه و دانشگاه در جهت توسعه و پیشرفت مرکز استان ، اظهار کرد: وضعیتی که امروز در مرکز استان و شهرهای تابعه آن می‌بینیم به هیچ وجه زیبنده مردم ولایتمدار مرکز مازندران نیست و باید برای رفع معضلات و مشکلات شهری و مدیریتی استان چاره اندیشی کرد.

وی افزود قطعا با برنامه‌ریزی دقیق و استفاده از ظرفیت های بسیار ارزشمند جامعه نخبگان اعم از نخبگان حوزه و دانشگاه برای کاهش و رفع مشکلات و معضلات بهره گرفت.

بابایی کارنامی با اشاره به دغدغه‌های استاندار استان و مدیران ستادی و برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی در جهت اتمام طرح های ملی و نیمه تمام و ملی، افزود: استان مازندران به‌ویژه مرکز استان و شهرهای تابعه در بسیاری از بخش ها دچار محرومیت هستند و این شرایط با توجه به اینکه استان مازندران و مرکز استان از شهرهای توریستی و گردشگری کشور است اما اعتبارات و توجه به این استان نیازمند بازنگری است.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از عملکرد برخی دستگاه‌های خدمات رسان و شهری ، خاطر نشان کرد: امروز بیش از زمان دیگری نیازمند توجه و خدمت هستبم و همه باید برای توسعه و پیشرفت آن تلاش و مجاهدت داشته باشیم.