این بار هم دیده اند اما …؟!

حرف آنلاین: در اثر بی اثر بودن تذکرات به یکی از نشریات محلی، این نشریه هر روز بر چنگ اندازی خود بر روی این و آن وسعت می بخشد! نشریه مذکور که سعی دارد نقش دفتر! حافظ منافع جریان مرده فتنه در استان را ایفا کند چند وقتی است به بهانه روی کار آمدن دولت […]

حرف آنلاین: در اثر بی اثر بودن تذکرات به یکی از نشریات محلی، این نشریه هر روز بر چنگ اندازی خود بر روی این و آن وسعت می بخشد!

نشریه مذکور که سعی دارد نقش دفتر! حافظ منافع جریان مرده فتنه در استان را ایفا کند چند وقتی است به بهانه روی کار آمدن دولت جدید ، از هرگونه جسارت و هتاکی به نخبگان و خبرگان ملت دریغ نمی ورزد. جریده مورد اشاره در جدیدترین جسارت خود ، با ادبیاتی …! یکی از منتخبان مردم فهیم مازندران در مجلس خبرگان را مورد خطاب قرار می دهد و ضمن مخاطب قرار دادن او باعنوان “حضرت آقای آیت الله”، از این که ایشان تمام قامت در برابر رئیس جمهور نایستاد از وی شدید انتقاد کرد! شاید قبل از تصاویر مورد استناد نشریه مذکور ، امام جمعه قائمشهر با رئیس جمهور سلام و احوالپرسی کرده باشند . آیا قرار است هر بار که رئیس جمهور از کنار افراد عبور می کند دیگران دست به سینه بایستند؟! عجیب اینکه ،این سینه چاک فعلی! دولت یازدهم که ظاهرا بوی کباب! را استشمام کرده در زمان انتخابات تمام قامت از فرد دیگری حمایت می کرد و هر از چند گاهی به سراغ دکتر روحانی می رفت که البته آنهم برای ارائه اسناد ارادت! در چنین روزی بوده است.براستی امام جمعه ای که ابوالشهیدین است را اینگونه خطاب کردن جای تاسف ندارد؟! چرا هر روز باید شاهد جسارت به نیروهای ارزشی از سوی این نشریه بود و آنوقت صدائی هم از کسی بلند نشود؟! براستی مگر منتخب مردم مازندران در مجلس مهم خبرگان رهبری با نایستادن در برابر عضو دیگر مجلس خبرگان یعنی رئیس جمهور محترم ، مرتکب گناه شده که این نشریه به خود اجازه می دهد آنگونه سخیف ایشان را مورد خطاب قرار دهد؟! متاسفانه جماعتی که از کمترین قرابت با منتخب مردم ایران اسلامی در انتخابات یازدهم برخوردارند اکنون با هدف انتقام گیری از نیروهای ارزشی نه با داس! بلکه با…! از منازل آهنی! خود سر بیرون آورده اند. بدون تردید سکوت نهادهای مسئول موجبات استمرار این نوع حرکات از سوی نشریه ای که در همه دولت ها به جهت رفتارصادقانه! از الطاف کریمانه! به کثرت بهره مند می شود خواهد شد.