ایستگاه مطالعه در کلانتری 12 ساری افتتاح شد

در راستای درخواست فرماندهی نیروی انتظامی مازندران برای قرار گرفتن ایستگاه مطالعه در کلانتری های استان، اولین ایستگاه مطالعه در کلانتری 12 ساری افتتاح شد. با حضور سردار میرفیضی فرمانده نیروی انتظامی استان، سرهنگ باقری فرمانده نیروی انتظامی ساری و علیرضا اوشیب نتاج معاون امور کتابخانه های اداره کل کتابخانه های عمومی، نخستین ایستگاه مطالعه […]

در راستای درخواست فرماندهی نیروی انتظامی مازندران برای قرار گرفتن ایستگاه مطالعه در کلانتری های استان، اولین ایستگاه مطالعه در کلانتری 12 ساری افتتاح شد.

با حضور سردار میرفیضی فرمانده نیروی انتظامی استان، سرهنگ باقری فرمانده نیروی انتظامی ساری و علیرضا اوشیب نتاج معاون امور کتابخانه های اداره کل کتابخانه های عمومی، نخستین ایستگاه مطالعه در کلانتری های استان در کلانتری 12 ساری افتتاح شد.

سردار میرفیضی در این خصوص با بیان اینکه پلیس دانش محور، نقطه مطلوب سیاست های نیروی انتظامی است، اظهار داشت: هدف از استقرار ایستگاه های مطالعه در کلانتری ها، تشویق مراجعین کلانتری به مطالعه در زمان انتظار است چرا که مطالعه و کتابخوانی سبب افزایش آگاهی ها و کاهش جرم می شود.

وی افزود: پلیس دانش محور مشوق مردم به کتابخوانی است و برای ترویج فرهنگ کتابخوانی تلاش می کند تا بدینوسیله بخشی از وظایف خود که جلوگیری از وقوع جرم است را با فعالیتی فرهنگی به انجام برساند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران، فرمانده نیروی انتظامی مازندران همچنین اعلام آمادگی کرد شرایط را برای استقرار ایستگاه مطالعه در یکصد کلانتری استان فراهم نماید و از اداره کل کتابخانه های عمومی استان بابت همکاری و تامین این ایستگاه و کتاب هایش قدردانی کرد.

علیرضا اوشیب نتاج معاون امور کتابخانه های اداره کل کتابخانه های عمومی استان نیز با قدردانی از رویکرد ارزشمند فرماندهی انتظامی استان برای اتخاذ روش ترویج کتابخوانی برای پیشگیری از جرائم اجتماعی، گفت: اداره کل کتابخانه های عمومی بر اساس رسالت خود در این امر خطیر مشارکت سازنده خود را ادامه می دهد و امیدواریم هدفگذاری های مطرح شده به طور کامل به سرانجام برسد.