ایران اسلام را در عرصه جهانی قرار داد

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا بیداری اسلامی و خروج اسلام از انزوا را از دستاوردهای این نظام برشمرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران، اسلام را در عرصه جهانی قرار داده است. حجت‌الاسلام علی سعیدی در همایش عقیدتی سیاسی سپاه کربلای مازندران با تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه میلاد امام زمان(عج) اظهار کرد: شهید […]

2

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا بیداری اسلامی و خروج اسلام از انزوا را از دستاوردهای این نظام برشمرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران، اسلام را در عرصه جهانی قرار داده است.

حجت‌الاسلام علی سعیدی در همایش عقیدتی سیاسی سپاه کربلای مازندران با تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه میلاد امام زمان(عج) اظهار کرد: شهید مطهری اسلام‌شناسی تمام‌عیار بود و اگر بخواهیم به‌دنبال نقطه اطمینان و اعتماد بگردیم، باید به‌دنبال اسلام‌شناسی جامع و کامل باشیم.

وی با اعلام اینکه شهید مطهری خط‌شناس واقعی نبوی و علوی بوده است، تصریح کرد: ایشان جریان‌شناس واقعی بود که مشکلات جامعه اسلامی را شناسایی و در ارتباط با آن اظهار نظر می‌کردند.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا با اعلام اینکه امام راحل در بسیاری از قضایا اصل و فرع را به‌خوبی تشخیص می‌دادند، افزود: بسیاری از جریان‌های اول انقلاب تلاش داشتند که انقلاب اسلامی را به انحراف ببرند اما حضرت امام در دام این جریان‌ها قرار نگرفتند.

سعیدی با اعلام اینکه باید قدردان تلاش بزرگان خودمان باشیم، اضافه کرد: در انقلاب الجزایر با وجود اینکه تعداد زیادی کشته شدند اما به دلیل اینکه متأثر از جریان چپ‌گرا بود، به نتیجه نرسید.

وی با بیان اینکه شهید مطهری در برابر جریان مارکسیست و کمونیست‌ها ایستادگی کرد، گفت: تلاش زیادی برای جلوگیری از این دو جریان در کشور انجام شد که شهید مطهری یکی از افراد بسیار اثرگذار در این ارتباط بود.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی بسیاری از شبهات ضددینی را باطل کرده است.

سعیدی بیداری اسلامی و خروج اسلام از انزوا را از دستاوردهای این نظام برشمرد و تأکید کرد: انقلاب اسلامی ایران، اسلام را در عرصه جهانی قرار داده است.وی با بیان اینکه اثبات کارآمدی ولایت فقیه برای اداره جامعه یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است، ادامه داد: امام راحل مقاومت مارکسیستی را کنار زد و مقاومت دینی را جایگزین کرده است.به گزارش فارس، رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا با اعلام اینکه انقلاب اسلامی تشیع را که در گذشته طرد شده بود، به جهان عرضه کرد، یادآور شد: در حال حاضر چراغ تشیع به‌خوبی می‌درخشد.