اگر گره ای از مشکلات مردم باز نشود در برابر خدا پاسخگو هستیم

نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت : همه ما باید پاسخگو و حلال مشکلات مردم باشیم و اگر این کار را نکنیم مقصر هستیم و شرمنده شهدا و علما خواهیم شد. مسعود پزشکیان در مراسم گرامیداشت هفتمین شب درگذشت حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی صادقی گلوردی از علمای بنام شرق مازندران و مبارز دوران انقلاب […]

نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت : همه ما باید پاسخگو و حلال مشکلات مردم باشیم و اگر این کار را نکنیم مقصر هستیم و شرمنده شهدا و علما خواهیم شد.

مسعود پزشکیان در مراسم گرامیداشت هفتمین شب درگذشت حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی صادقی گلوردی از علمای بنام شرق مازندران و مبارز دوران انقلاب در حسینیه قتلگاه بهشهر افزود : هر مسئولیتی که بر عهده انسان نهاده شده است باید در انجام آن تلاش و برای مشکلات گره گشایی شود.

وی اظهار کرد : علم و آگاهی لازمه زندگی انسان است و همه ما در قبال مردم و این نظام و مملکت مسئول هستیم.

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت : اگر خدمتی که باید به مردم انجام نشود و گره ای از کار مردم باز نشود؛ در پیشگاه خدا مسئول هستیم و باید جوابگو باشیم.پزشکیان افزود : روز قیامت روز توجیه اعمال ما نیست بلکه آنچه در این دنیا انجام داده ایم در آن دنیا باید پاسخگو باشیم.

وی با بزرگداشت نام و یاد حجت الاسلام والمسلمین محمد علی صادقی گلوردی گفت : این روحانی ارزشمند و مجاهد خدمات مختلفی را به اسلام و مسلمین انجام داده است و همه ما مدیون چنین علمایی هستیم و باید در استمرار راه این علما همچون شهدا و انسان های وارسته تلاش کنیم.

به گزارش ایرنا ، نماینده ولی فقیه در استان مازندران هم در این مراسم با گرامیداشت این عالم انقلابی گفت : علما و وارستگان حق بزرگی بر گردن ما دارند و بزرگداشت نام و یاد آنان از وظایف مهمی است که برعهده ما نهاده شده است و این روحانی وارسته عمر خود را صرف خدمت به مردم و مسلمین کرده است.

آیت الله نورالله طبرسی افزود : قدر علما ، دانشمندان ، روحانیون و مراجع بزرگ را بدانید و قدردان آنان باشیم چرا که آنان ما را با خدا آشنا کردند.وی گفت : همه ما باید قدردان شهدا و علما باشیم که اگر شهدایی که درس آموخته مکتب اهل بیت (ع) به واسطه علما بودند ؛ نمی‌رفتند ایرانی نبود و دشمنان اکنون از این ابهت، اقتدار و ایثار شهدا هراسان هستند و شهدا با خون خود اسلام ناب محمدی را به دنیا صادر کردند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد علی صادقی گلوردی در سال 1311 در روستای گلورد از توابع شهرستان نکا در شرق مازندران متولد شد و بعد از پیروزی انقلاب در کسوت قاضی مشغول به خدمت شد و تا پایان باز نشستگی در دستگاه قضایی خدمت کرد.وی صبح روز سه شنبه 26 دی 96 در بیمارستان امام خمینی (ره) بهشهر دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.