اگر داور اجازه می‌داد…

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید آبی‌پوشان مقابل الدحیل قطر به نسبت بازی رفت هوشمندانه‌تر بازی کردند. محمد مومنی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره تساوی شاگردان فرهاد مجیدی مقابل تیم الدحیل قطر در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: استقلال با یک برنامه منسجم در زمین حضور پیدا کرد و هدفش هم پیروزی مقابل الدحیل قطر […]

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید آبی‌پوشان مقابل الدحیل قطر به نسبت بازی رفت هوشمندانه‌تر بازی کردند.

محمد مومنی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره تساوی شاگردان فرهاد مجیدی مقابل تیم الدحیل قطر در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: استقلال با یک برنامه منسجم در زمین حضور پیدا کرد و هدفش هم پیروزی مقابل الدحیل قطر بود و اگر داور اجازه می‌داد، استقلال می‌توانست به این هدف برسد. من نمی‌دانم داور چطور پنالتی تیم الدحیل قطر را گرفته است.

او ادامه داد: آبی‌ها به نسبت به بازی برگشت، هوشمندانه‌تر بازی کرد و در مقابل تیم حریف، نمایش حرفه‌ای داشت و تلاش کرد از نقاط ضعف استقلال بهره ببرد. در این بازی معز علی عملکرد خوبی مقابل استقلال داشت و اتفاقی خوبی برای آبی‌ها افتاد که این بازیکن تعویض شد اما برای ما چقدر بد شد که فرشید اسماعیلی را تعویض کردیم. به نظر من باید تعویض‌های بهتری انجام می‌شد اما فکر می‌کنم عملکرد مجیدی و کمالوند قابل قبول بود. ما گل دوم را بسیار هوشمندانه زدیم و گل دوم را خیلی بچگانه خوردیم و فکر می‌کنم خط دفاع تیم دچار مشکلاتی است که هنوز ترمیم پیدا نکرده است.

مومنی در پایان گفت: با این تک امتیازی که استقلال گرفت، تیم به روزهای آینده امیدوارتر خواهد بود و به نظرم در بازی آینده، تمام فوتبال ایران با تمام فوتبال عربستان بازی خواهد کرد و اگر ما تیم الاهلی را ببریم، راه صعودمان به مرحله بعد هموارتر خواهد بود. استقلال از حیثیت خودش دفاع کرد تا در روزهای آینده با برنامه منسجم‌تر به مصاف الاهلی عربستان برود.