ايجاد يك تفكر تيمي در توسعه بخش حمل‌ونقل و مسکن مازندران

رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان گفت : تمامی مدیران بخش حمل‌ونقل و مسکن باید به دنبال یک هدف مشترک برای توسعه این بخش باشند . سید محمد نظری  در نشست شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان اظهار کرد: حمل‌ونقل يكي از پایه‌های اصلي توسعه پايدار و متوازن در جوامع بشري محسوب شده و […]

رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان گفت : تمامی مدیران بخش حمل‌ونقل و مسکن باید به دنبال یک هدف مشترک برای توسعه این بخش باشند .

سید محمد نظری  در نشست شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان اظهار کرد: حمل‌ونقل يكي از پایه‌های اصلي توسعه پايدار و متوازن در جوامع بشري محسوب شده و درواقع شبکه‌های حمل‌ونقل با مؤلفه‌های مهمي همچون اقتصاد ، امنيت و عدالت اجتماعي ارتباط تنگاتنگ دارند. وي تصريح كرد: ازاین‌رو صنعت حمل‌ونقل می‌تواند سهم بسزايي در رشد توليد ناخالص ملي در كشور داشته باشد كه اين سهم در كشورهاي توسعه‌یافته بين 1 تا 2 درصد می‌باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران ايجاد يك تفكر تيمي در توسعه بخش حمل‌ونقل و مسکن را در استان بسیار حیاتی دانست و اظهار داشت: با توجه به وجود نيروهاي انساني متفكر وانديشمند با افكاري مثبت در جهت راحتي و آسايش مردم و مسئولين بخش حمل‌ونقل و مسکن در استان به‌آسانی می‌توان يك تيم متحد و قوي را در جهت توسعه و شکوفایی همه‌جانبه در این بخش ايجاد نمود.

سید محمد نظری رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان از تمامي مديران بخش حمل‌ونقل و مسکن خواست تا ايجاد تفكر سازندگي و آموزش نيروي انساني مجرب و مناسب را در سرلوحه كاري خويش قرار دهند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ضمن اشاره به اقدامات بزرگ در دست انجام در استان اشاره و عنوان نمود: خوشبختانه در استان اقدامات بزرگي درزمینهٔ حمل‌ونقل در حال انجام است كه اين مهم بايد با پيگيري و تلاش‌های مضاعف مسئولين  امر علی‌الخصوص مديران اين عرصه و مسئولين ارشد استاني و نمايندگان ملت در مجلس در حال تحقق است.

 نظری خاطرنشان ساخت : با توجه به موج سفرهای تابستانی و حجم بالای ترافیک در استان می‌طلبد تا با همدلی و مشارکت همه‌جانبه گام‌های ارزنده‌ای در جهت افزایش ضریب ایمنی جاده‌ها برداشته شود .

رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی  استان به اهمیت تشکیل شورای هماهنگی راه و شهرسازی به‌منظور اعمال سیاست‌های مطلوب وزارت راه و شهرسازی در استان اشاره و خواستار انعکاس مشکلات پیش روی مدیران حمل‌ونقل در جلسات شوراها و پیگیری آن در جلسات استانی و ملی شدند .

 نظری با اشاره به حجم فعالیت‌ها و اقدامات در حال انجام در حوزه راه و شهرسازی در مازندران انجام تبلیغات مناسب در راستای انعکاس فعالیت‌ها و اقدامات و به‌منظور آگاهی بخشی ، اطلاع‌رسانی و تنویر افکار عمومی را امری  ضروری و اجتناب‌ناپذیر دانست .

مدیرکل راه و شهرسازی استان تلاش برای جذب سرمایه‌گذار به‌منظور توسعه زیرساخت‌های حمل‌ونقل و مسکن در استان را امری ضروری برشمرد و یادآور شد حمل‌ونقل و مسکن شاخص‌ترین عوامل توسعه در استان بوده و توسعه این بخش می‌تواند نقش ارزنده‌ای در رونق اقتصادی ، جذب توریست و پیشرفت استان داشته باشد .

در این نشست تمامی مدیران شورای هماهنگی راه و شهرسازی ضمن بیان مشکلات و موانع پیشرو ، اقدامات و پروژه‌های در دست اقدام در حوزه کاری خود را ارائه نمودند.

گفتنی است شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان متشکل از ادارات کل بندرها و دریانوردی ، راه‌آهن شمال، راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ، فرودگاه‌های استان ، منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد ، شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل ، هواپیمایی هما ، آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک ،هواشناسی ، بنیاد مسکن ، بانک مسکن و راه و شهرسازی بوده و مدیرکل راه و شهرسازی استان به‌عنوان رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی و نماینده عالی وزیر در استان می‌باشد .