اولین تبعات حذف از آسیا/ درودگر از مدیرعاملی نساجی استعفا کرد

تیم‌های فوتبال نساجی و الهلال در هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا در ریاض عربستان به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری دو بر یک الهلال به پایان رسید. در پایان این دیدار، صادق درودگر مدیرعامل باشگاه نساجی با انتشار متنی از سمت خود کناره گیری کرد. متن نامه استعفای درودگر به شرح زیر […]

تیم‌های فوتبال نساجی و الهلال در هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا در ریاض عربستان به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری دو بر یک الهلال به پایان رسید.

در پایان این دیدار، صادق درودگر مدیرعامل باشگاه نساجی با انتشار متنی از سمت خود کناره گیری کرد.

متن نامه استعفای درودگر به شرح زیر است:

«سلامی با عطر خداحافظی تقدیم به خانواده بزرگ باشگاه نساجی

ضمن تشکر و قدردانی از جناب آقای رضا حدادیان به خاطر اعتمادی که به بنده داشتند و در برهه‌ای حساس و در آستانه اولین تجربه بین المللی مسئولیت راهبری باشگاه را به همراه خود ایشان و هیأت مدیره به بنده سپردند، همچنین تشکر و قدردانی از اعضا محترم هیأت مدیره، پیشکسوتان ارزشمند، همکاران خوب و پرتلاشم در باشگاه نساجی، مربیان، بازیکنان، مجموعه کادر پزشکی و تدارکات باشگاه در تیم بزرگسالان، تیم‌های پایه و بانوان، اهالی رسانه، کارکنان ورزشگاه وطنی و همه عزیزان همراه در شرکت وارش، با توجه به اینکه همواره به موفقیت و سربلندی باشگاه نساجی و فوتبال کشور علاقمندم، امروز که آخرین دیدار باشگاه را در تجربه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا پشت سرگذاشته ایم، با کمال احترام و بر اساس اصول مقدس مدیریت از همه عزیزان و دوستان همراه در داخل و بیرون باشگاه نساجی خداحافظی نموده و از صمیم قلب بهترین آرزو ها را به هواداران عزیز این باشگاه تاریخی، مالک محترم باشگاه و همکارانم تقدیم می‌دارم.

بدیهی است در طول دوره مدیریت خود به برخی خواست‌ها و درخواست‌های افراد مختلف بیرون از باشگاه بر اساس منافع مجموعه نساجی نه گفته‌ام و ممکن است موجب نارضایتی شأن شده باشم، لیکن آن عزیزان و دوستان ارزشمند بدانند هیچگاه برای حفظ خود این واکنش را نداشته و اعتقاد قلبی ام همیشه این است که بودن یا نبودنم فقط زمانی ارزش دارد که در شرایط باشگاه و مطالبات علاقمندان گرامی تأثیری مثبت داشته باشد.

تجربه زندگی به من آموخت، گاهی با نبودن بهتر می‌توان به پیشرفت و شکوفایی یک مجموعه کمک نمود و امروز به روشنی به این نتیجه رسیده‌ام.

ماندگار باد نام و اعتبار باشگاه نساجی و درود و سپاس بر همه شما بزرگواران»