بابایی کارنامی خطاب به وزیر فرهنگ و ارشاد؛

اهالی فرهنگ و هنر مازندران مطالبات زیادی دارند

حرف آنلاین: نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: اهالی فرهنگ و هنر مازندران مطالبات روی زمین مانده‌ زیادی دارند که قطعا با تلاش و جدیت اعمال شده همچون در پروژه تالار مرکزی ساری برطرف خواهد شد.

علی بابایی کارنامی در آیین افتتاحیه تالار فرهنگی مرکزی مرکز مازندران که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور برگزار شد، اظهار کرد: تلاش‌های این‌چنینی باید ادامه پیدا کند.

وی با اشاره به مشکلات مختلف فرهنگ و هنر مازندران از مسائل بیمه‌ای رسانه‌های دیجیتال، بیمه هنرمندان باتوجه به اینکه هنرمندان منابع درآمدی ندارند، افزود: این مسائل از جمله مطالبات ما برای رفع دغدغه هنرمندان و اصحاب رسانه مازندران است.

بابایی کارنامی خاطرنشان کرد: پروژه کتابخانه مرکزی ساری هنوز تکمیل نشده که امیدواریم با همین جدیت و تلاش در طول یک سال آینده به بهره‌برداری برسد.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اذعان داشت: با حمایت شما از شرکت چوب و کاغذ برای اولین بار توانستیم در مقابل مافیای چوب و کاغذ ایستاده و تولید را به بیش از ۵۰ هزار تن برسانیم، از این رو کاغذ یارانه ای را برای رسانه‌های مکتوب مازندران که فاخر هستند مطالبه داریم.