انعقاد ۱۴۱ قرارداد با سرمايه گذاران در شهرک های صنعتی مازندران

  مديرعامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران گفت: در سال گذشته ۱۴۱ قرارداد با متقاضيان سرمايه گذاری در شهرک ها و نواحی صنعتی استان منعقد شده است. سيد مصطفی موسوی اظهار داشت: شهرک های صنعتی علاوه بر تأمين امکانات زيربنايی و زيرساختی مناسب، توجيه‌پذير و اقتصادی، اين زمينه را نيز فراهم می‌سازند تا ضمن حفظ […]

 

یک چهارمم

مديرعامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران گفت: در سال گذشته ۱۴۱ قرارداد با متقاضيان سرمايه گذاری در شهرک ها و نواحی صنعتی استان منعقد شده است.

سيد مصطفی موسوی اظهار داشت: شهرک های صنعتی علاوه بر تأمين امکانات زيربنايی و زيرساختی مناسب، توجيه‌پذير و اقتصادی، اين زمينه را نيز فراهم می‌سازند تا ضمن حفظ مسائل زيست محيطی و استقرار واحدهای توليدی و صنعتی در کنار يکديگر، زمينه ايجاد همکاری را ايجاد نموده و موجب هم افزایی واحدهای صنعتی شوند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با اشاره به مزیت‌های استقرار واحدهای تولیدی در شهرک ها و نواحی صنعتی بیان داشت: عدم نیاز به کسب مجوز جداگانه از ادارات و سازمانها، کاهش هزینه‌های سرمایه‌ای به دلیل استفاده از خدمات مشترک و تهیه زمین مناسب، از مهمترین مزیتهای سرمایه گذاری در شهرک ها و نواحی صنعتی است.

موسوی تصریح کرد: در سال اقتصاد مقاومتی، تولید، اشتغال و در راستای جذب سرمایه‌گذار و همچنین افزایش تولید، ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی، اين شرکت موفق به جذب ۱۴۱ متقاضی سرمایه گذاری در شهرک ها و نواحی صنعتی استان شده است. به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی مازندران،وی خاطرنشان کرد: با انعقاد ۱۴۱ قرارداد با سرمایه گذاران ۶۳ هکتار زمین برای راه اندازی واحدهای تولیدی، به سرمایه گذاران واگذار شده است.