اندیشه و سینمای مستند در ساری با حضور «شهاب الدین عادل»

چهارمین جلسه کارگاه آموزشی سینمای مستند «واقعیت حقیقی» با حضور «دکتر شهاب الدین عادل» ساعت 10روز شنبه 22 اردیبهشت 97 در حوزه هنری مازندران برگزار می شود. به گزارش حرف آنلاین، «انجمن فیلم بهار نارنج» در چهارمین نشست کارگاه «واقعیت حقیقی» اندیشه و سینمای مستند را مورد بررسی قرار می دهد. گفتنی است در این […]

ade..........l

چهارمین جلسه کارگاه آموزشی سینمای مستند «واقعیت حقیقی» با حضور «دکتر شهاب الدین عادل» ساعت 10روز شنبه 22 اردیبهشت 97 در حوزه هنری مازندران برگزار می شود.

به گزارش حرف آنلاین، «انجمن فیلم بهار نارنج» در چهارمین نشست کارگاه «واقعیت حقیقی» اندیشه و سینمای مستند را مورد بررسی قرار می دهد.

گفتنی است در این نشست دکتر شهاب الدین عادل از نظریه پردازان و محققان حوزه هنر و سینما، پیرامون نسبت تفکر و اندیشه و سینمای مستند به ارائه بحث خواهد پرداخت.

شایان ذکر است که، پیش از این سه برنامه از دوره اول کارگاه یک ساله «واقعیت حقیقی» با رویکرد تحلیل و بررسی سینمای مستند توسط انجمن فیلم بهار نارنج معاونت فرهنگی شهرداری ساری با همکاری حوزه هنری مازندران، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار شده است.